storesøster&lillebror Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 .. har jeg fått kjempe lyst på brødskive m servelat og appelsin juice!!!!=) Er masse kvalm for tiden, og det er liksom det eneste jeg synes er godt (KJEMPE GODT!). Kan det være at jeg allerede har fått "dilla på det??" Er ikke det litt tidlig?
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Kanskje en jente på vei? hihihi..myte som sier at om man har veldig lyst på appelsinjuice så er det en jente:) nei det er ikke tidlig:) Jeg MÅ ha appelsiner og nudler:) Er 7+6:)
Tulle06ogPrins10 Skrevet 6. februar 2010 #3 Skrevet 6. februar 2010 Jeg kunne drikke en liter appelsinjuice sist jeg var gravid, Da fikk jeg en liten jente. Nå har jeg det ikke sånn, jeg har en magefølelse på at denne gangen er det en gutt.
Hvitkløver2020 Skrevet 7. februar 2010 #4 Skrevet 7. februar 2010 hhe,,jeg beg tidlig i mitt 2.svangerskap å få dilla på rømmegrøt..uff ikke rart man gikk opp noen kg!!
storesøster&lillebror Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2010 Hehe, har ei jente fra før også! Og i forrige svangerskap hadde jeg lyst på appelsiner hele tiden, så kanskje det er en sammenheng ja..?!=) Takker for svar!
Gravid prinsessemamma<3 Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 inne å sniker litt ifra 2. tim:)) jeg har vært hektet på fanta jeg, no jeg aldri har likt før..å gjett om vi skal ha jente da;) dær "lærte" jeg noe nytt;)
Elsker våren Skrevet 8. februar 2010 #7 Skrevet 8. februar 2010 En til som hadde dilla på appelsinjuice forrige gang:-) Og ja.... det ble en jente! Har ikke lyst på det denne gangen, så kanskje jeg får en gutt?
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 8. februar 2010 #8 Skrevet 8. februar 2010 Kjenner meg igjen i det dere forteller=) Med min datter hadde jeg dilla på appelsinjuice og appelsiner og gullerøtter:) Denne gangen har jeg lyst på appelsiner hele tiden og, drikker mye appelsinjuice og litt gullerøtter:))) håper det blir en jente til hihi
LilleBanan blir storebror Skrevet 8. februar 2010 #9 Skrevet 8. februar 2010 sniker litt fra 2tri jeg også. Vært vill etter appelsinjuice denne gangen og vi får jente, ikke så gira på appelsinjuce lenger nå da...Var ikke det med første og det ble gutt! Kanje det er noe i det ja...
lillerosin87 Skrevet 8. februar 2010 #10 Skrevet 8. februar 2010 Hmm.. Det med appelsin var interessant. Jeg har fått på følelsen av at det er en jente der inne, og samtidig er det plutselig helt fantastisk godt med fanta! Drikker til vanlig ikke brus, men min samboer hadde det i helgen, og jeg klarte ikke holde meg unna glasset hans. Blir spennende og se om det er no sannhet i det da. Er enda veldig tidlig for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå