Gå til innhold

Verter på hytte en helg...

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stått på skiklubbens nettside at de ønsker frivillige som vil være vert på skihytta helger i vinter. Jeg synes det hørtes spennende ut, og vurderer å melde oss. Vi har ingen hytte selv som vi kan bruke, så det blir jo som en hyttetur, bortsett fra at vi må regne med å få massevis av besøk. Har forstått det sånn at vi da skal holde hytta åpen, og selge varm og kald drikke når det kommer folk innom. Det er vel stortsett på formiddagene det da. lørdag og søndag.

Det er en god skitur opp til skihytta, tror ikke lillmor klarer å gå hele veien, men vi har pulk, så det skal nok gå greit.

Det er ikke innlagt vann, eller tv der oppe, tror kanskje det er strøm. Er det noen av dere som noengang har gjort noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke gjort noe lignende, men hadde jeg fått muligheten hadde jeg tatt den! Hørtes spennende ut så hvis du og resten av familien har lyst så hvorfor ikke?

Men det er nok lurt at alle i familien er inneforstått med at en må gjøre noe da en har ansvar for de som er besøk og det som det medfører.

Skrevet

Ja, har fått svar hos hun som har med det å gjøre, og er mange helger ledige ennå. Får vel bli enige her hjemme i løpet av helga.

Skrevet

Blir det noe med dere? Det hørtes kjempespennende ut!! Men er nok litt jobbing, mensikkert masse kos også:=)

Skrevet

Vet ikke helt ennå, har fått svar, og det er flere helger igjen, men i og med at samboern plages litt med ryggen, og går til fysioterapi nå, så er han usikker på om han klarer å gå på ski såpass langt med pulk og evt når han kan klare det.

Klart jeg kan trekke pulken, og lillemor trenger ikke å sitte i hele veien heller, tenker mer på å ha baggasje oppi den. Men jeg trekker ikke pulken med lillemor oppi nedover, til det stoler jeg for lite på egne skiferdigheter. Og jeg tror faktisk ikke jeg klarer å trekke pulken hele veien oppover heller.

Jeg har skikkelig lyst, vi gjør så og si aldri noe sammen, så dette kan være en mulighet for oss å gjøre det.

Skrevet

Nå har jeg snakket med henne som har med hytta å gjøre, og har satt oss opp på en helg uti Mars. Blir kjempespennende. Jeg gleder meg :)

Det var muligheter for å få bringt opp bagasjen, og da ser det jo fort litt lysere ut;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...