:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Skal ha besøk, og en spiser ikke kjøtt i det hele tatt + at hun ikke spiser nøtter, en spiser hvitt kjøtt og fisk, og vi andre spiser vel det meste tenker jeg. Men det beste er å satse på vegetar kanskje? Gode ideer mottas med takk;) Tenker på lunsj og middag...
Rampongi Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Hva med pasta med kikerter, erter, brokkoli eller blomkål som lunsj og en risotto med sopp til middag, så kan dere steke opp kylling å ha ved siden av?
Hyacinth Bucket Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Spiser de meieriprodukter? Noen forslag: - Pastasalat. - Pasta carbonara minus kjøttet. Kjøttet erstatter du med strimlet sopp. Server med ruccola og strimlet paprika og baguetter. - Grønnsakslasagne - Grønnsaksmoussaka - Raclette med grønnsaker - Wok med grønnsaker og pasta Blåbærpai til dessert.
:-))***~~´´^``~~***((-: Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2010 Tusen takk for tipsene! Nå skal jeg bevege meg inn i veggisland;) De spiser melkeprodukter da, så det går nok greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå