gullfunn Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Hei Jeg lurer på om noen her inne har erfaring med belly bandit eller lignende produkt. Hvis dere er fornøyd vurderer jeg å kjøpe. Tilfelle noen som har et liggende som dere ville solgt for en rimelig penge:)
gullfunn Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2010 Er det virkelig ingen her inne som har erfaring med belly bandit?
NormaJean Skrevet 7. februar 2010 #3 Skrevet 7. februar 2010 Belly bandit er ett ganske overpriset produkt, finnes mange like gode, rimeligere alternativer:-) Hvis du søker på nett abdominal belt så får du mye resultater. jeg har denne her: http://cgi.ebay.co.uk/POST-NATAL-TUMMY-BACK-SUPPORT-BELT-WAIST-TONER-Sz-XS_W0QQitemZ110418728055QQcmdZViewItemQQptZUK_Baby_Maternity_Pregnancy_MJ?hash=item19b5781477 jeg har en i str medium som er helt ubrukt, kjøpte først feil str. hvis du vil så kan du kjøpe den? hvis det er din str da. Målene til M er 85-94 rundt midjen
gullfunn Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 7. februar 2010 Hei Jeg skal måle, hvor mye tenkte du å skulle ha for den?
gullfunn Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2010 Beklager, mente å skrive tusen takk for svar:)
NormaJean Skrevet 7. februar 2010 #6 Skrevet 7. februar 2010 180kr? Har du fått målt? Hvor mange cm er du i midjen?
gullfunn Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2010 Hei, Nå er det 1 1/2 uke etter fødselen og jeg er blitt 91 cm. Skulle sikkert hatt en str. større hvis jeg skulle hatt belte fra fødselen av, men nå bør jeg vel ha denne str. Hvilken erfaring har du med beltet. Hvordan virker det, kommer man raskere tilbake til den samme formen man hadde. Jeg har hatt keisersnitt og jeg har lest at det skal være bra og bruke et slik belte da.
NormaJean Skrevet 7. februar 2010 #8 Skrevet 7. februar 2010 jeg har ikke fått nummer 2 ennå, så har ikke brukt det ennå. men forrige gang hadde jeg KS og savnet ett sånt ett sårt!!! det hadde gjort alt så mye enklere og bedre, både smertemessig, mobilisering og seff, fått inn magen. Jeg brukte ett sjerf, men det har jo ikke samme effekten. Er ganske sikker på at jeg hadde unngått endel av mine problemer hvist jeg hadde hatt dette første gangen. Så nå er jeg forberedt, hehe;) Termin i mai;) De skal sitte ganske stramt, så hvis du er 91cm nå så burde det jo passe vil jeg tro:)
Pirkeanonym Skrevet 7. februar 2010 #9 Skrevet 7. februar 2010 Jeg kjøpte Belly Bandit på ebay for rundt 200 kroner, pluss porto. Den er ekte også:-) Har ikke fårr brukt det enda, siden jeg fremdeles er gravid;-)
gullfunn Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2010 Hei Fant ikke noe på den linken du la ut. Tror du at du kunne funnet en link som virket. For da er jeg virkelig interessert i å kjøpe beltet ditt:)
NormaJean Skrevet 7. februar 2010 #11 Skrevet 7. februar 2010 http://cgi.ebay.co.uk/POST-NATAL-TUMMY-BACK-SUPPORT-BELT-WAIST-TONER-Sz-XS_W0QQitemZ110418728055QQcmdZViewItemQQptZUK_Baby_Maternity_Pregnancy_MJ?hash=item19b5781477 prøv denne linken kanskje, feil str, men samme belte.
gullfunn Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 7. februar 2010 Hei Fikk ikke den linken til å virke heller, men søkte og tror jeg fant det. Hvor mye blir det i porto?
NormaJean Skrevet 7. februar 2010 #13 Skrevet 7. februar 2010 hmmm, så rart. men søk på ebay.co.uk etter post natal tummy belt, det er det første produktet på listen. det er jo bare å sende det i vanlig post, så 20kr? totalt 200kr. jeg kan sende det i morgen hvis du rekker å overføre pæng :-)
gullfunn Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #14 Skrevet 8. februar 2010 Hei Kan ikke du sende meg en personlig melding med ditt kontonummer så svarer jeg deg med min adresse:)
gullfunn Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #15 Skrevet 8. februar 2010 Har sendt deg adressen min. Gleder meg til å prøve beltet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå