Gå til innhold

Erfaringer med Brio Go på vinterføre??

Anbefalte innlegg

Jeg har forelsket meg totalt i Brio Go, vært på butikken å prøvd den flere ganger, den er så lett å manøvrere! I tillegg har jeg bare hørt positive tilbakemeldinger fra folk som har den.. Men jeg er jo ute etter å høre det dersom noen har negative erfaringer også! Noen som har det?

Er det noen som har testet Brioen på vinterføre? Kom med erfaringer, positive og negative!!:)

Fortsetter under...

inne på barnevognguiden står det masse erfaringer og snakk om GO. Det er nok litt delte meninger om denne vogna på vinterføre, men min mening er at den er på linje med S3 og den duger i masse vis. Noe slapseføre vil den nok slite litt med, ,men snø, is, skog, fjell, brostein, grus og asfalt takler den med glans :) Sand er den litt uenig i at er trilleunderlag :S SÅ noen strandvogn er det nok ikke... Men hva er egetlig det???

Den er aboslutt ikke noe god på vinterføre uten at det er helt brøytet vei. Men andre vogner er vel kansje heller ikke så fantastisk på slikt føre? Er jo et dritt føre uansett:P.

Men ellers er Go suuuuper:)

hehe, eneste som funker på ubrøytet veg er vel traktrovgoner ala simo, emmaljunga og tre hjulinger med lufthjul og låst fremhjul :S

Selv er jeg mer fan av firhjulinger vinterføre, men svingbare hjul er for meg et must på kjøpesenter, i bymiljø og på turer i de fleste andre omgivelser enn mye snø.... Altså er jeg ikke lett å tilfredstille ;) Men jeg har funnet ut at en vogn pr behov løser mye :P

Helt enig med Smurfen her :)

Har bare vært på en trilletur med min nye (og veldig fine!!) Brio Go, og jeg synes den fungerte helt fint (overraskende fint) på snø. Men jeg velger å ha en (..++) vogn i tillegg til de verste snødagene.

Så om du tenker ha en vogn i tillegg, eller ikke er ute og triller på UBRØYTA veier, så sier jeg bare GO for it ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...