dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Frøkna har av og til små prikker under øynene.Har prøvd å finne ut når de kommer men ikke funnet ut noe. Hun fikk de igjen for ca 3 dager siden men denne gangen blir det bare mer og mer. Fikk litt sjokk når jeg så henne i dag. Har utslett i hele ansiktet som er ganske rødt. Virker ikke som det plager henne, men det ser ikke pent ut. Noen som vet om dette er typisk allergi?
melkekua™ Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Gutten min får lett eksem rundt øynene av og til, og det er atopisk. Prikkete sier du....hmmm.... ikke lett...men kan jo være atopisk. Dytter opp for deg så andre kan svare.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 Hun har jo astma så skulle ikke forundre meg om det kom noe mer.. Har hvertfall fått time til allergitesting om 1,5 uke. Ble testet da hun var 1 år og da slo det ikke ut på noe.Spennende å se om noe har forandret seg på et halvt år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå