Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #1 Skrevet 5. februar 2010 Min sønn hadde feber i går kveld, men er feberfri i dag. Han var ikke syk i går, bortsett fra feberen. Kan han gå i bhg i dag?
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Nei, han må vente til i morgen. En feberfri dag er regelen.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 1 dag feberfri er regelen, så nei, jeg hadde ikke sendt han i bhg. det kan jo fort vekk blusse opp igjen...
*dobbeltopp* Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Nei, en feberfri dag før han er tilbake i bhg...
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Takk for svar Men hva om det var feber pga tenner da? Syns det er så merkelig at han ikke var syk.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Feber er feber. Min sønn var hjemme nesten en uke p.g.a feber som følge av tannutbrudd.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #7 Skrevet 5. februar 2010 Når han hadde feber i går kveld, kan det godt hende den øker utover dagen. Temperaturen er lavere på morgenen, derfor bør du holde han hjemme i dag.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #8 Skrevet 5. februar 2010 Som regel så har man litt vondt i kroppen og er litt redusert når man har feber. Regner med at det gjelder for din sønn også, selv om det er feber pga tenner. Og i bhg er det fult tempo hele dagen, da er det greit å være i form. En feber fri dag er regelen hos oss. Så hold han hjemme og kos dere i dag )
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 5. februar 2010 #9 Skrevet 5. februar 2010 1 feberfri dag. men så er det slik at feberen blir verre om kvelden, og de kan være friske og raske om formiddagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå