Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Det gjorde gutten min også. Til slutt lå han med hodet brettet bakover så langt han fikk det til. Min skrek mye , sov bare to timer sammenhengende til han var 15 mndr. Det var et voldsomt slit. Da han fylte 2 år fikk jeg han til ønh spesialist -og han ble operert for rikelig oppvekst av adenoid vev i nesesvelget. Snorking opphørte -og nattesøvnen inntok etterhvert heimen vår
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Det gjør min og, eller de høres sånn ut. Han har laryngomalaci, er det som lager sånn lyd. Men som hun over skrev, så kan det jo derfor komme av mye forskjellig. Hvis det ikke gir seg (altså er en vanlig forkjølelse) så hør med legen din.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Det gjør min og, eller de høres sånn ut. Han har laryngomalaci, er det som lager sånn lyd. Men som hun over skrev, så kan det jo derfor komme av mye forskjellig. Hvis det ikke gir seg (altså er en vanlig forkjølelse) så hør med legen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå