*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Ååh, endelig 12 uker! Jippi!!!! På tirsdag skal jeg på min første UL, gleder meg!!! Skal jeg over i 2. trimester nå? Helt uvirkelig alt dette. Er så lykkelig
Gjest Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Tror nok det er når du begynner på 12+1 at du skal over i 2.trimester! Men gratulerer såå masse!!! Så moro å høre! Du får sikkert se en frisk og sprell levende liten tært på ultralyden skal du se!:-) Selv har jeg hatt blødning i dag, er 9+5... så skal bestille meg time hos legen i mrogen for å se om det er noe liv der inne... men får håpe alt er bar og at jeg følger etter om ikke så lenge! Klem : )
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Takk for det Stine! Håper at alt er fint med spiren din:-) Jeg vet om flere som har hatt blødninger i svangerskapet, men alt har vært fint med babyen. Ofte er det livmoren som blør litt av forskjellige ufarlige grunner.. Krysser fingrene for deg også! :-) Håper du snart kommer etter på 2. trimester :-)) Guri så lykkelig jeg er :-)))) Vi er heldigge alle sammen!!
Checkit Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 jeg er 12 uker neste onsdag, og skal til legen for første gang på mandag, er så spent! Har ikke helt klart å ta av ennå, må liksom bikke over de magiske 12 ukene......men...magen vokser og jeg gråter for ingen ting og brekker meg når jeg er sliten, så er nok gravid ja;) Men vanskelig og uvirkelig å forstå....
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 8. februar 2010 #5 Skrevet 8. februar 2010 Så gøy at du er gravid petunia! Husker deg...! Men har ikke vært her inne siden før jul en gang..! Men nå har jeg kommet meg inn på 1 tri!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå