Gå til innhold

Endelig 12 uker - er jeg i 2. trimester nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååh, endelig 12 uker! Jippi!!!! På tirsdag skal jeg på min første UL, gleder meg!!!

Skal jeg over i 2. trimester nå? Helt uvirkelig alt dette. Er så lykkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok det er når du begynner på 12+1 at du skal over i 2.trimester!:)

Men gratulerer såå masse!!! Så moro å høre!:D

Du får sikkert se en frisk og sprell levende liten tært på ultralyden skal du se!:-)

Selv har jeg hatt blødning i dag, er 9+5... så skal bestille meg time hos legen i mrogen for å se om det er noe liv der inne...

men får håpe alt er bar og at jeg følger etter om ikke så lenge!:)

Klem : )

Skrevet

Takk for det Stine!

Håper at alt er fint med spiren din:-) Jeg vet om flere som har hatt blødninger i svangerskapet, men alt har vært fint med babyen. Ofte er det livmoren som blør litt av forskjellige ufarlige grunner.. Krysser fingrene for deg også! :-) Håper du snart kommer etter på 2. trimester :-)) Guri så lykkelig jeg er :-)))) Vi er heldigge alle sammen!!

Skrevet

jeg er 12 uker neste onsdag, og skal til legen for første gang på mandag, er så spent! Har ikke helt klart å ta av ennå, må liksom bikke over de magiske 12 ukene......men...magen vokser og jeg gråter for ingen ting og brekker meg når jeg er sliten, så er nok gravid ja;) Men vanskelig og uvirkelig å forstå....

Skrevet

Så gøy at du er gravid petunia! Husker deg...! Men har ikke vært her inne siden før jul en gang..! Men nå har jeg kommet meg inn på 1 tri! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...