MammanTilEmma❤ Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 snuppa på 5 mnd har bestandig krevd veldig mye oppmerksomhet, å det har jeg blitt vant med, også at hun hang i puppen mesteparten av dagen. men de 2 siste mnd har hun ikke vært så intrisert i pupp på dagen, det har vært et strev, men det har gått greit.. men de siste ukene her har det blitt værre hun er urolig nesten heledagen, får så vidt i henne pupp, da blir det bare enda mere rama, hun suger i noen sek så slipper hun, så hun bruker å få litt middag i stedet sånn midt på dagen, men er ikke mye som sklir ned enda.. hun har et par dupper å etter dem er hun blid som en sol i 1 times tid før hun begynner igjen. de siste nettene har hun også våknet flere ganger, å hun som brukte å våkne enn gang bare. noen som har noe peiling på hva det kan være, tenner?? eller har jeg rett å slett begynt å få mindre melk? håper på svar:-)
MammanTilEmma❤ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 en liten oppdatering! inatt har hun vær våken vær time, å hun var klar til å sti opp halv 7.. sjønner ikke hva som feiler henne for tiden, sjekka i munnen etter tenner, men var ingenting å se!
Neijasså... Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Tror dette er nokså vanlig, i den alderen blir de veldig opptatt av verden rundt seg og "har ikke tid" til pupp. Min på 6 mnd gjør det samme, men er veldig dievillig hvis jeg ammer henne liggende i mørkt soverom. Også naturlig at de vil spise mer på natten hvis de spiser lite på dagen. Min lille må ammes annenhver time hele natten gjennom...
MammanTilEmma❤ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. februar 2010 det er så rart at på en dag så skal det snu.. hu får ikke mat vær gang hun våkner, men jeg bysser henne i søvn igjen. får jo ikke søvn på natta da hun våkner etter 1 time uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå