Gå til innhold

Hjelp! snuppa har blitt så urolig om dagen/natten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa på 5 mnd har bestandig krevd veldig mye oppmerksomhet, å det har jeg blitt vant med, også at hun hang i puppen mesteparten av dagen.

men de 2 siste mnd har hun ikke vært så intrisert i pupp på dagen, det har vært et strev, men det har gått greit.. men de siste ukene her har det blitt værre hun er urolig nesten heledagen, får så vidt i henne pupp, da blir det bare enda mere rama, hun suger i noen sek så slipper hun, så hun bruker å få litt middag i stedet sånn midt på dagen, men er ikke mye som sklir ned enda.. hun har et par dupper å etter dem er hun blid som en sol i 1 times tid før hun begynner igjen. de siste nettene har hun også våknet flere ganger, å hun som brukte å våkne enn gang bare.

noen som har noe peiling på hva det kan være, tenner?? eller har jeg rett å slett begynt å få mindre melk?

håper på svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter..

Skrevet

en liten oppdatering!

inatt har hun vær våken vær time, å hun var klar til å sti opp halv 7..

sjønner ikke hva som feiler henne for tiden, sjekka i munnen etter tenner, men var ingenting å se!

Skrevet

prøver igjen:-)

Skrevet

Tror dette er nokså vanlig, i den alderen blir de veldig opptatt av verden rundt seg og "har ikke tid" til pupp. Min på 6 mnd gjør det samme, men er veldig dievillig hvis jeg ammer henne liggende i mørkt soverom.

Også naturlig at de vil spise mer på natten hvis de spiser lite på dagen. Min lille må ammes annenhver time hele natten gjennom...

Skrevet

det er så rart at på en dag så skal det snu.. hu får ikke mat vær gang hun våkner, men jeg bysser henne i søvn igjen. får jo ikke søvn på natta da hun våkner etter 1 time uansett...

Skrevet

Får hun i seg nok mat i løpet av døgnet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...