Monajenten Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Du kan få litt av meg:-P Ellers er det jo en del bukser nå som er vid oppe og smalere nede, f.eks. chinos. Kanskje det vil hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Du kan få låne mine klær, de ser ut til å ha effekten du ønsker.
Magia Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Prøv bukser med knepping på baklommene, det kan ikke jeg gå med, da blir rumpa altfor stor! Eller glidelås på baklommene.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jobber på klesbutikk og vil si at man må prøve hver eneste modell før man finner den perfekte. Men vanligvis så vil korte lommer få rompen større(uheldige meg må ta til takke med store og lange lommer). Regner med at du mener i dongeri, ettersom moten med tunika gjerne dekker rompen og da telles den ikke;-) Ellers så fungerer trening av rompa=)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 En litt raus up and go under gjør susen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå