Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Noen som har gått til sexolog noen gang? Hva syns du? Jeg sliter fremdeles etter et seksuelt overgrep som fant sted for 13 år siden, og jeg føler for min egen del, og ikke minst for min kjære, så bør jeg få fingen ut å gjøre noe med det. Og tanken på at han kunne hatt et sååå mye bedre sexliv med en annen, dreper meg innvendig! Så jeg må fikse det! Men vil høre litt om andres erfaringer med sexologer først. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #2 Skrevet 5. februar 2010 Noen sexologer er psykologer, andre ikke. Det du først og fremst trenger, er å få bearbeidet dette hos en psykolog. Dersom han/hun også er sexolog, er jo det forsåvidt en bonus. Forstår godt at du vil få ting litt mer på stell, men det viktigste er å få bearbeidet overgrepet, og så får sexlivet komme i neste rekke. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #3 Skrevet 5. februar 2010 Men jeg sliter ikke psykisk i den forstand. Jeg sliter seksuelt. Hvis jeg kan kalle det det. Hehe. - Liker til tider ikke å bli berørt - Kan bli sint under selve sex'en - Jeg klarer ikke slippe meg løs og være meg selv - Hjernen sier en ting, kroppen nekter Osv osv. Vet ikke hvor mye en psykolog kan hjelpe meg med disse tingene i forhold til en sexolog. Jeg har ikke peiling. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå