fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 4. februar 2010 #1 Del Skrevet 4. februar 2010 Hei! Ville bare hilse på. For seks år siden var vi "ufrivillig barnløse". Hadde forsøkt i tre og et halvt år, var utredet og prøverør var neste skritt. Vi ville vente til over sommeren, for å ikke stresse før en lenge planlagt utenlandstur. Samme tid (slutten av januar 2004) fikk jeg høre at smertestillende medikamenter av typen NSAIDS kunne gi eggløsningsforstyrrelser. Slutta med det, og i april kunne vi endelig glede oss over positiv graviditetstest. Gullsnuppa kom i jarnuar-05. Vi begynte aldri med prevensjon etter det, men tok det som det kom. På våren 2006 begynte vi å prøve litt mer målrettet, og i august allerede var jeg gravid igjen. En herlig gutt kom i april-07. Så ville vi ha en til. Vi bestemte oss i november, men det var rett før mens. Hadde en mens i midten av desember, men den i januar kom ikke, gitt. Treff på andre forsøk. Mot ca. 40 (!) pp første gang... Håper dette kan oppmuntre og inspirere noen andre til å ikke ta bekymringene på forskudd (som vi i aller høyeste grad gjorde med nr. to) - det kan gå greit fra nå! Lykke til med mirakelspirene deres! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141389731-opmuntring-til-slitere-med-tanke-p%C3%A5-flere-barn/
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 5. februar 2010 #2 Del Skrevet 5. februar 2010 Gratulerer med nr 3 i magen - så fantastisk! Veldig kjekt å høyre slike historier for oss som veit litt om å vente på den vesle i magen! Eg ventar òg nr 3 no - fekk tvillingar i 2007 etter icsi, og no var det klaff på første fryse-søskenforsøk, så me er overlykkelige! Kven skulle tru at ME skulle få tre barn for 3,5 år sidan - utruleg! Lykke til i svangerskapet! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141389731-opmuntring-til-slitere-med-tanke-p%C3%A5-flere-barn/#findComment-141392699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå