Gå til innhold

Opmuntring til slitere - med tanke på flere barn...

fjummsi *med nr. tre i magen*

Anbefalte innlegg

Hei! Ville bare hilse på. For seks år siden var vi "ufrivillig barnløse". Hadde forsøkt i tre og et halvt år, var utredet og prøverør var neste skritt. Vi ville vente til over sommeren, for å ikke stresse før en lenge planlagt utenlandstur. Samme tid (slutten av januar 2004) fikk jeg høre at smertestillende medikamenter av typen NSAIDS kunne gi eggløsningsforstyrrelser. Slutta med det, og i april kunne vi endelig glede oss over positiv graviditetstest. Gullsnuppa kom i jarnuar-05.

Vi begynte aldri med prevensjon etter det, men tok det som det kom. På våren 2006 begynte vi å prøve litt mer målrettet, og i august allerede var jeg gravid igjen. En herlig gutt kom i april-07.

Så ville vi ha en til. Vi bestemte oss i november, men det var rett før mens. Hadde en mens i midten av desember, men den i januar kom ikke, gitt. Treff på andre forsøk. Mot ca. 40 (!) pp første gang...

Håper dette kan oppmuntre og inspirere noen andre til å ikke ta bekymringene på forskudd (som vi i aller høyeste grad gjorde med nr. to) - det kan gå greit fra nå!

Lykke til med mirakelspirene deres!

Fortsetter under...

Gratulerer med nr 3 i magen - så fantastisk! Veldig kjekt å høyre slike historier for oss som veit litt om å vente på den vesle i magen! Eg ventar òg nr 3 no - fekk tvillingar i 2007 etter icsi, og no var det klaff på første fryse-søskenforsøk, så me er overlykkelige! Kven skulle tru at ME skulle få tre barn for 3,5 år sidan - utruleg!

Lykke til i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...