Emma&Adrian Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 ÅÅ!! Disse siste to dagene nå har vært jævlige! Måtte se mannen gå ut døra i går med en bag i hånden,jævlig trist å bo her alene!! Så idag tok jeg og dro Adrian på akebrettet til butikken,en 20 min gåtur,og da jeg var ferdig å handle så hadde noen stjålet akebrettet! Så jeg måtte bære han hjem,han hadde glatt derss,og jeg glatt jakke,pluss to tunge handle poser,var ett H******* på glatta! Og nå har Adrian blitt syk... Hva skjer i morgen mon tro??
Gjest sug lut Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Da kommer Tor med Hammeren, siden du har klikka på ham så ofte at han har fått spora IP-adressen din.
Emma&Adrian Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Haha,vet du hva,når jeg så du hadde svart,så VISSTE jeg at du kom til å nevne Tor!! *Må se på han en gang til*
Emma&Adrian Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2010 Lurer på om jeg skal sende han der Tor en mail jeg
Mor Løvehjerte Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Ja, du ble vel i grunnen litt svett av den forbaska turen hjem (stjele akebrettene til unger overgår min fatteevne!), så du kan jo spørre om å få dusje hos/sammen med han kanskje? ;-)
Emma&Adrian Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2010 YEAH!! Får jeg gjerne prøvd ut straffehåndtaka!! LOL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå