lilletulle08 Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Testa meg med en QUICK RESPONSE grav.test i ettermiddag. Fikk n rød strek og teststreken ble sterk og klar hvit(en skikkelig hvit strek). Etter kanskje 3 timer var den begynt å bli litt rosa(men vet at den ikke gjelder etter 5 min). (ca. 15-16 dpo) Aldri opplevd dette før...og jeg har brukt maaaange quick respons. Takk om noen gidder å svare meg.
lilletulle08 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. februar 2010 dytt! come on da folkens...
nurkisimaven Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 kan godt svare..men hakke peil:P hihi Ta en test til, etter 5 minutter er dem ikke gyldig vetu;)
lilletulle08 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2010 har googla litt ang Quick response....masse forskjellige opplevelser folk skriver om ang QR. Jeg tror ikke jeg skal tenke mer på den testen,da den nok sikkert er ganske negativ. Bare det at jeg er på dag 53 i syklusen....(1dag av siste mens). Men hadde masse EL-slim sent rundt 20.jan.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå