Gjest Kira06 Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Huff, nå er jeg sliten og frustrert.... Legging her i huset har gått ganske greit den siste tiden. Har sutret litt før hun sovnet, og jeg har løpt frem og tilbake for å putte smokken i endel ganger. Men det er jo helt greit. Nå den siste uken har hun derimot vært hysterisk når vi har lagt henne, selv om vi ikke gjør noe annerledes. Hun vil til og med ikke sovne ved puppen! Så nå har jeg holdt på i mange timer, og er så sliten i armene av å bysse på henne. Skjønner ikke hvorfor hun plutselig har forandret seg så totalt. Hun er en snill frøken på dagtid, men på kvelden kommer "trollet" frem.. sukk! Ringte helsesøster i dag for å spørre om hun har noen gode råd, og hvor lenge et barn på snart fem mnder bør ligge og gråte. Fikk egentlig ikke noe svar synes jeg. Hun sa bare at jeg måtte gjøre det jeg følte var riktig, og trodde kanskje at denne forandringen kom av at hun nå var så aktiv og utviklet seg så fort. Jaja, nå kan det ihvertfall bare gå en vei:) (sorry for innlegg som sikkert hører hjemme i søvndebatten, men måtte bare få ut frustrasjonen min hos "kjentfolk")
sparkebukse Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Plutselig så snur det igjen! Sånn er det her i huset! En periode hvor alt går smertefritt, så en periode med hysteri bare vi går ut av rommet. For så å gå over i en periode hvor alt går på skinner igjen. Pussig, men sant! ; -) Vær tålmodig, og bruk alle triksene du kan, for hva de er verdt...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Huff det høres ikke greitt ut! Kanskje det er tenner på vei? Her i huset har vi fått to tenner allerede (hun er snart 5 mnd), men det gikk veldig smertefritt, kun litt sutring. Tror rett og slett du bare må holde på rutinene og håpe at det går over? Søvn er generelt et vanskelig tema når det gjelder disse små altså.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Snuppa mi har stort sett vært enkel å legge hele tiden, men jeg har og lenge blitt advart av venner at dette kan snu plutselig, så jeg må nyte det hehe. Og det gjorde det også. Jeg hadde en skikkelig helvetesuke hvor hun verken spiste eller ville legge seg. Og så snudde det igjen, og nå er hun forholdsvis enkel å legge igjen (tok 15 min å få henne til å sovne idag). Så det er fullt mulig at det vil snu seg igjen for din baby og, med litt tid. Håper det iallefall. Jeg husker hvor sliten jeg var den uken, føler virkelig med de som har det slik i lange perioder. Det går virkelig på psyken løs. Håper det ordner seg! Klem!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Snuppa mi har stort sett vært enkel å legge hele tiden, men jeg har og lenge blitt advart av venner at dette kan snu plutselig, så jeg må nyte det hehe. Og det gjorde det også. Jeg hadde en skikkelig helvetesuke hvor hun verken spiste eller ville legge seg. Og så snudde det igjen, og nå er hun forholdsvis enkel å legge igjen (tok 15 min å få henne til å sovne idag). Så det er fullt mulig at det vil snu seg igjen for din baby og, med litt tid. Håper det iallefall. Jeg husker hvor sliten jeg var den uken, føler virkelig med de som har det slik i lange perioder. Det går virkelig på psyken løs. Håper det ordner seg! Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå