Monajenten Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er så lei av å lage det samme hver gang vi har kjøttdeig, det blir alltid en av disse: - taco - nachos - lasagne - spaghetti - hjemmelaget pizza Noen som har andre middagsforslag med kjøttdeig? Da tar jeg i mot med glede:-)
Mikkemafian Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Hva med makaronigryte? Det er jo godt! Jeg er stor fan av hyrdepai.. Tacosuppe funker bra her i huset Italiensk gryte.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 hjemmelaga kjøttboller med saus,gulrøtter og poteter!!!NAM!!!
Lykkepålandet Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Fylt paprika er godt. Søk på google etter oppskrift..
Lillesnuppis Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 Tyrkiske kjøttboller. Kjøttdeig Egg Løk ( raspes eller kuttes i små små biter) Brød ( raspes eller knuddres. Ikke ferskt brød) Paprikapulver Salt Pepper. Nane krydder. fåes kjøpt i utenlandske butikker Alt blandes sammen og lages som små boller oller flate kaker. Stekes i panna med smør. Server ris og salat ved siden av. Paprika Issalat Agurk Tomat Løk Alt kuttes i små biter. Ta over salt, olje og sitron av saft, Pass på så den ikke blir for sur. Blandes sammen. Alle i huset her elsker denne maten.
camilla^ Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Kjøtkaker Hamburgere Pita Rullade med kjøttdeigfyll. Pai Pai med gjær, blir ikke som pizza men blanding mellom vanlig pai og pizza. Innbakte pannekaker
♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Prøvde denne her en dag fra Wenke i god morgen norge, og det var kjempe godt...og ikke minst noe nytt (for meg da...) : http://www.tv2.no/gmn/wenche/oppskrifter/kjoslashttsaus-1387634.html
Øyboeren med to små <3 Skrevet 4. februar 2010 #12 Skrevet 4. februar 2010 Gulasj...! Hadde aldri trodd det var noe godt før jeg smakte det, men det var det
petite fleur Skrevet 5. februar 2010 #13 Skrevet 5. februar 2010 Gulasj med kjøttdeig? Har bare smakt med renskåret okse- eller svinekjøtt. Har du oppskrift? :-)
Lykkekløver Skrevet 5. februar 2010 #14 Skrevet 5. februar 2010 Kjøttdeig i form er godt og lettvint å lage. http://snakk.klikk.no/Mat/Default.aspx?id=12088273
Gjest Skrevet 5. februar 2010 #16 Skrevet 5. februar 2010 Hyrdepai Gryteretter (meksikansk, amerikansk etc) Kjøttkaker
heletove Skrevet 5. februar 2010 #18 Skrevet 5. februar 2010 Hamburgere med "middelhavsvri" :-) Kjøttdeig / karbonadedeig - også blander du litt hakket hvitløk, soltørket tomat og parmesan i blandingen. Tenkte jeg skulle prøve med litt pesto i blandingen i dag. Så serverer du de på ciabatta, sammen med tzaltziki, salat og båtpoteter i ovnen. Egentlig ganske kjapt og lage, og veldig god avveksling fra alle standarene!
Fluffymum Skrevet 5. februar 2010 #19 Skrevet 5. februar 2010 Vårruller? Det skal vi ha ikveld, gleder meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå