Gå til innhold

jeg liker Audun Lysbakken :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

fine fine mannen som forstår mye! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noe sier meg at vi ikke ser på samme program :D

finn bjelke har jeg aldri registrert at finnes :D

Gjest sug lut
Skrevet

Det er fordi du er et samfunnsengasjert ungt menneske og jeg er gammel og sliten (men ungen har rydda i søpla si!) og ser på Bones. Ikke at Finn er der - men har du hørt Herreavdelingen på radio? Da jeg var på din alder var FB musikksanmelder. Han er kul.

Sorry. Jeg har ikke hjerne til å finne ut om Audun gjør noe i dag - kan du gi meg Audun for Dummies?

Gjest sug lut
Skrevet

Fanden. Nå sletta jeg svaret mitt bare fordi jeg glemte å vente et år før jeg prøvde å gå videre i livet. Helvetes system.

Skrevet

audun for dummiser faktisk... haha :D

han snakket så fint om barnefordeling :)

at det faktisk ikke er om og gjøre at alle har 50/50, og at det tross alt dreier seg om barn. at det er de som skal være i fokus.

at pappaperm ikke er permisjon tatt fra mor, men et ekstra gode som er der for å få fedre til å kunne ta mer ansvar hjemme.

og når andre i debatten mente at bil og hagearbeid også måtte gå som omsorg og ikke bare middagslaging. så parerte han fint med at det ikke er disse tingene det dreier seg om. men om hvem som faktisk tar seg av barna og at det skal være det som er avgjørende i en fordeling.

han vil jobbe for at kvinner som ønsker og jobbe mer eller fult skal få lov til det og ikke være avkortet med lave stillingsprosenter som det er i så mange omsorgsyrker i dag.

han var så flink så flink. jeg kan ikke være like flink som han, men flink var han :)

musikkandmellelser har jeg aldri hørt på... hehe.. så der kan jeg ikke koble noen :D

foresten så er dib tregt som vanlig...hehe

Skrevet

Dumma her liker Håvard Bakke! *fnis*

Skrevet

foresten: gratis med ryddet rom! hvordan fikk du det til?

Gjest sug lut
Skrevet

Håvard Pelle altså? Jeg liker Håvard Lilleheie, jeg.

Skrevet

haha.. hva er det med dere?

Håvard Bakke er jo kjekk, men gud så blå han virker.

det er i grunn rart at disse debatten blir sent, siden det ser ut til at jeg er den enste i dette landet som faktisk ser på dem :D

Gjest sug lut
Skrevet

Takk. Da liker jeg Audun også. Bare han legger permisjon TIL og ikke tar den FRA.

Skrevet

Håvard Lilleheie er søt :)

han sammenlignet barn med hunder.. haha. hihi

Gjest sug lut
Skrevet

Rydda rom: vel, man kan jo lage sin egen lille versjon av et program der de tok en overhaling på huset til noen skikkelige rottefolk som bodde i en søppelhaug, samtidig som de tilsynelatende fungerte utafor huset, de bare vaska aldri. Prggramlederne tok prøver og sendte til analyse og sånn. Så jeg smurte på med hva man kan regne med vokser i en ukegammel servelat og litt sånt, og satte særlig fokus på at sånt skitt har bakterier som kan få kvisene du har nå til å se ut som en hudpleiemodell. Det virka.

Gjest sug lut
Skrevet

Du må ikke ta meg som standard, i hvert fall, jeg er kvinnen med hjerne som ei brevdue.

Skrevet

du aner ikke hvor mye ro dette gir i sjelen til en som har fulgt karita b i alt for lang tid.

for min del kan de gått ta permisjon fra fellespotten og la den være forbeholdt far. så lenge de står fast på at når barna skal fordeles så skal barna bo hos den som har tatt seg av dem i samlivet. mer ber jeg ikke om

Skrevet

Er det nå jeg skal påstå at jeg er med i en FB-gruppe som omhandler disse debattprogrammene, og at jeg ikke har hatt anledning å se dem grunnet sykt barn? :-) Det ville i såfall vært en sannhet med visse modifikasjoner, som det så pent heter.

Pelle Bakke er kanskje blå? hmm... hvordan finner man ut det? Jeg traff han en gang på Jernbanetorget og var 3 nanosekunder fra å si"Hei" til fyren, før jeg oppfattet i siste liten at det ikke var en kompis. Så da ble jeg stående to meter fra han og glane dumt på han i stedet! Han glante forsåvidt dumt tilbake! Jeg tror han ville blitt en ypperlig far. Han ville tatt ut 5 mnd. med pappapermisjon (minst), ammet barnet selv og lært det å sove alene på eget rom uten å våkne av fulle russ som ruller seg utenfor folks soveromsvinduer i mai.

Skrevet

hahahaha... utrolig bra! :D

Skrevet

slutt å snakk sånn! det er venninnen min du snakker om!

og foresten så er du av de topp 5 smarteste jeg kjenner. så om du har hjerne som en brevdue så syns jeg synn på de resterende 350 folka...

Skrevet

haha.. det er begrenset hvor mange ganger du kan si "jeg hadde tenkt til å se det programmet altså" før du mister troverdighet... hehe :D

man finner ut at folk er blå ved å se dem bevege seg og snakke :D

om han stemmer blått vet jeg ikke, men jeg får slike vibber og det er ikke hot.

hvorfor i alle dager tror du slikt?... haha.. og er det sexy med ammenefedre?

Gjest sug lut
Skrevet

Karita. Jeg hater Karita. Og det er ikke fordi hun er kvinne, jeg hater plenty menn.

Skrevet

jeg hater også karita!

hadde alvårlige planer om mord en stund. tenkte "hva er vel 15 års fengsel om jeg kan redde norges barn fra hennes dumskap?"

hun er av typen som snakker ekstremt høyt uten å ha noe å si som det er verd å høre.

Skrevet

Nei, svarten også da (nordnorsk kraftuttrykk)! Du har jo helt rett! Ammende menn kan ikke være spesielt sexi! Men strengt tatt lurer jeg på hva som er så sexi med lammekjøttmenn og, jeg da, men det kan vi jo ta ved en senere anledning. ;-)

Han er litt vestkant, ja, men jeg kjenner mange raddiser på Oslos solside, så jeg fortsetter å drømme! Dessuten gjorde han det stort som Greven av Gral i en av veslas Kaptein Sabeltann-filmer.

Jeg har selvfølgelig sluttet å se på tv! Sånt har man jo ikke tid til når man må henge her hvor alt har hengt seg opp. :(

Skrevet

det med lammekjøttmenn må du nesten spørre luten om. det er hun som har valgt å gifte seg med en. jeg må bare være glad for at hun valgte meg :D

hehe.. du må lære deg kunsten å se på tv og dibbe samtidig :) det går stort sett fint helt til noen (les sug lut) ber om en sammendrag... haha

når jeg dibber og ser på TV og kommenterer på FB samtidig får jeg en følelse av at jeg har adhd på en litt tilferdstilende måte :D

Gjest sug lut
Skrevet

Når jeg hører at du dibber og ser tv og kommenterer på FB samtidig får jeg en følelse av at endel tog har gått for meg.

Ellers suveren beskrivelse, "adhd på en tilfedsstillende måte".

Lammekjøtt må til, det er mørest, saftigst, mest smakfullt og holder seg evig friskt.

Skrevet

hehehe... blir du sliten bare av å tenke på det? :D

du får trøste deg med at det er ganske mange som aldri har toget hos seg i det hele tatt :D

nå skal lammekjøttet hilse på sauen så jeg kommer sikkert ikke tilbake før i 00.00 tiden. det er vel da ordentlige piker burde være hjemme?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...