Gå til innhold

Test til dere som ser....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er veldi facinert av spå og veit det finnes mer mellom himmel og jord som vi ikke er klar over....

Så til dere damer...vil dere gjette hva jeg har fra før,har to barn og hva som befinner seg i magen???

Har vert på ultralyd og tror vi veit hva vi får:)

Barn 1 født 13.06.01

Barn 2 født 02.09.05

Termin 06.06.10

Jeg19.07.82

Håper dere svarer.....blir spennande og se:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vill gjetting. . . . Tror du har gutt født 01,jente født 05 og tror du venter jente nå. . . .

Skrevet

flere som vil???

roannima: "ser" du eller var det bare gjetting? likevel kjekt at du vil se på og svare:) takker for det!! :o)

Skrevet

Av og til . . . . Har jeg en veldig sterk intuisjon . . . Hender jeg har rett. . . . Og hender jeg tar feil. Men, som regel når det gjelder meg selv,og de i nærheten,så tar jeg sjelden feil ang ting. . . . Om du skjønner:)

Skrevet

Hei. Har dere to gutter og venter en jente nå?

Skrevet

Jeg fikk opp gutt-01, jente-05 og at du er gravid med ei jente nå? Får vi høre fasiten? :) hehe.

Skrevet

Ååååå.....så flinke dere er!!

Vi har to gutter..og di sier på ultralyd-undersøkelse at vi venter en liten tulle;)

Men skal på ny 12 mars pga morkaka ligger for langt nede!

Så om noen flere som vil se på dette om det kommer til å gå bra om jeg får føde normalt eller må ta keisersnitt??

Og kanskje en event dato? før eller etter?

Og at det stemmer med jente i magen nå??

Tuuuusen takk til alle som såg på dette.....dere har en utrolig gave fått som kan spå og se ting!! Ta godt vare på den:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...