Gå til innhold

Noen som har gått gjennom svangerskap med spiralen fortsatt inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

..det må nemlig jeg gjøre! Rakk å bli gravid to uker før kobberspiralen ble satt inn - var på UL i uke 9, og da så vi at den lå langt utenfor livmoren, helt ned mot livmorhalsen, men legen fikk ikke tatt den ut uten å pirke altfor mye borti ting. Hun sa at den ikke er i konflikt med graviditeten og at det som regel ikke er et problem, så jeg er ikke så veldig bekymret, men er jo litt rart at den bare må være der til babyen dytter den ut....

Så - noen som har opplevd det samme? Gikk det fint?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring selv.

Men har hørt om flere her inne som har blitt født med spiralen i handen :)

Litt morsomt da!

Skrevet

Ja, tenk det er det første babyen ser, kanskje h*n tror det er en tvilling :)

Skrevet

Jeg har heller ingen erfaring selv, men kjenner to som har født der spiralen har kommet først og babyen etter. Nesten så den har sittet på hodet:-) Helt ufarlig og ukomplisert!

Skrevet

Oi, ser jo nesten ut som dette var vanlig. Stryker spiral av lista over mulige prevensjonsmetoder etter at nåværende baby kommer ut.... :)

Skrevet

Er nok som regel som i mitt tilfelle: man er uforsiktig rett før spiralen settes inn, og både en selv og legen er så urutinert at man ikke tar en test for sikkerhets skyld... mannen her skal uansett bare bestille time for 'avlading av kanonen' nå, holder med tre. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...