Gå til innhold

Er 6+2,kjenner litt nedpress i kjeden,flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt merkelig følelse egentlig,men kjennes nesten litt tungt ut der nede. He he flere som føler dette? Nesten så det verker litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadde jeg det en stund i 1 trimester også.

Til tider føltes det som om noe ville ut av tissen min....Litt merkelig forklart kanskje? Jeg følte veldig trang til å presse hele tiden.

Tror det er normalt, har hørt flere som har opplevt mye nedpress tidlig i svangerskapet.

Jeg er i uke 18 nå, har vært på ul i dag, alt er normalt hos meg i alle fall

Lykke til videre :)

Skrevet

Jeg har det litt som deg innimellom. Litt vanskelig å forklare hvordan det føles, men jeg skjønner hva du mener. Tror det har noe med at blodtilførselen der nede er veldig, veldig økt. Jeg har både følt at blæren "rykker", og at hele skjeden virker øm og "siger".

Skrevet

godt å høre at det ikke bare meg... føler meg litt tryggere nå.

cat,mini og mikro :Er ikke så langt unna hverandre i tid vi da, så vi får følge med på hverandre:) har du mange symptomer ellers eller ?

Skrevet

Jeg har vært veldig svimmel til tider den siste uka. Jeg drømmer mye rart og sover ganske dårlig. Har derfor vært utrolig trøtt, men i dag er jeg litt bedre.

Jeg har ikke blitt noe særlig kvalm ennå. Hva med deg? Forrige gang kom kvalmen da jeg var ca 7 uker på vei tror jeg...husker ikke helt...

Ellers har jeg sårt tannkjøtt og gommer. Synes alt jeg spiser er sterkt og svir litt, f.eks leverpostei på boks...;-)

Hvilke symtomer har du? Og dere andre som er ca like langt som oss?

Jeg er også litt engstelig innimellom og ønsker bare å kjenne meg veldig gravid (selv om det er slitsomt)...

Skrevet

Jeg har egentlig ikke så mange symptomer. Litt øm i brystene,litt vondt i hodet av og til,og sover utrolig dårlig! Våkner så mange ganger om natten at jeg blir helt gal,og ja,drømmer mye rart jeg også! He he Litt stikkinger i magen,men ellers ikke noe så kan vel ikke klage:) var veldig kvalm sist,men husker ikke når den kom. He he men hadde vært veldig godt å slippe den kvalmen da;) Hva har du fra før? Jeg har bare gutter,og har på følelsen at det kommer en liten gutt til:)

Skrevet

Har hatt samme følelsen! Er 6+2 jeg også. :-) Var hos legen i dag, fikk tatt blodprøver og time hos jordmor+henvisning til ultralyd.. :-) Veldig godt å få kommet i gang, få sjekket at jeg faktisk er gravid! Hehe.. Har samme symptomer, ømme bryster, kvalme, og SINNSYKE drømmer!!! Helt vanvittig!

Lykke til alle sammen!!! :-) Blir artig å følges videre!

Skrevet

Jeg har en liten jente fra før. Har egentlig ikke noe spesiell følelse av hva det kommer til å bli ennå.

Det føles faktisk uvirkelig at det er noe som helst....;-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...