Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hadde sex dagen etter siste mensdag. Brukte kondom, men "koste" litt før vi tok den på... Nå tenker jeg heeeele tiden på om jeg er gravid- føler de berømte murringene i magen, og det gjorde jeg når jeg var gravid også! Skal ikke ha mens før uti neste uke, men er vel liten tjangs for at jeg ble gravid dager etter jeg var ferdig med mens? (6 dager etter 1. mensdag)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Alt er selvsagt mulig, men jeg vel tro at muligheten likevel er ekstremt liten for at du er gravid.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Gravid 6 dager etter 1. mensdag med beskyttelse?? nei, ville blitt ovveraska om du er gravid! mulig det er eggløsning du kjenner?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Godt å høre! Føler meg som en 14-åring igjen:) Saken er at jeg ikke har brukt p-piller pga amming. Mini-piller stoler jeg ikke på-har blitt gravid mens jeg brukte det OG fullammet.... Jeg har alltid vært en av de som kjenner eggløsning, men nå har jeg hatt de murringene siden rett etter jeg var ferdig med mensen og da begynner jeg jo å tenke.... Hilsen en som blir glad når mensen kommer;)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Hmm, vi koste også litt før vi tok på kondom og jammen var det en liten svømmer i "smøringen" til mannen som nådde helt frem til målet gitt Jeg hadde ikke fått tilbake mensen etter siste svangerskap jeg da, så jeg aner ikke når det var i forhold til eggeløsning og sånn, må ha vært første eggeløsningen etter siste fødsel. Ble to tette på oss... Ville ikke følt meg helt trygg før mensen kom om jeg var deg, men den kan vel være ganske uregelmessig hvis du fremdeles ammer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå