Knøtte85 Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Thea da? Thea og ..... ? Både gutt og jente! Hjelp? *Tihi*
♥Nemi♥ Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Thea passer med alt. Både gammelt og nytt, siden det er et gammelt navn, men også et popp-up navn^^ Thea og Vida Thea og Susanne Thea og Elvira Thea og Birthe Thea og Sofie/a Thea og Isa Thea og Mikaela Thea og Gyda Thea og Diana Thea og Vilja man kan jo ramse opp i en all evighet:) Thea og Tobias Thea og Daniel Thea og Nathaniel Thea og Ivan Thea og Ivo Thea og Casper Thea og Birk Thea og Levi Thea og Lennart Thea og Mathias Thea og Mattis
Knøtte85 Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 I all evighet???? Hehe.. Jeg er helt blank! :-( Mine favoritt navn er: Leon, Lucas, Leander, Oliver, Emma og Adele.. Jeg har et luksus problem om det kommer en jente, for jeg kommer bare på de to navnene, og faren til barnet liker ikke noen av de! :-( Han liker Leon.. Thats it! Av det jeg har kommet på da.. Og så skal jeg ha dobbel navn! For det har Thea fra før! :-P Tusen takk for innspill! :-)
Miranda C Skrevet 5. februar 2010 #4 Skrevet 5. februar 2010 Leon, Lucas, Oliver og Emma syns jeg er nydelige navn, og som passer bra til Thea Emma Caroline Emma Josefine Emma Isabella Emma Filippa Emma Isabel Emma Madeleine Emma Natalie Emma Louise Emma Felicia Emma Marie Emma Tomine Olivia Tomine Olivia Marie Olivia Isabel Olivia Maria Emma Celine Leon Nathaniel Lucas Nathaniel Lucas Leander? Lucas Matheo Noah Elias Ella ? Ella Sophie
Sesilia Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Hva mer heter hun enn Thea, da? Fint at hele navnet klinger, selv om bare det første brukes... Siden dere ikke blir enige om favorittene, kommer jeg med litt andre forslag: Thea & Oliva Thea & Olava Thea & Olea Thea & Othilie Thea & Alma Thea & Tuva Thea & Sarah Thea & Dina Thea & Liva Thea & Anna Thea & Alva Thea & Ylva Thea & Ulva Thea & Hedda Thea & Lilly Thea & Tomine Thea & Embla Thea & Sofia Thea & Tilde/a Thea & Selma Doble navn: Emma Oliva Emma Othilie Sarah Nathalie Sarah Tomine Ylva Leandra Liva Tomine Othilie Leandra Thea & ... Theodor Herman Noah Simon Johannes Filip Axel Jacob Abel Albert MEN det kan jo hende at mannen skifter mening etterhvert... Første gang min mann hørte navnet på sønnen vår, syntes han igenting om det... Men etter å ha lagt bort navnet en stund, så hadde det modnes i mellomtidea, så det endte opp med akkurat det navnet likevel... Så ikke gi opp favoritter - men fortsett med å lete etter nye!
Sesilia Skrevet 5. februar 2010 #6 Skrevet 5. februar 2010 Hva mer heter hun enn Thea, da? Fint at hele navnet klinger, selv om bare det første brukes... Siden dere ikke blir enige om favorittene, kommer jeg med litt andre forslag: Thea & Oliva Thea & Olava Thea & Olea Thea & Othilie Thea & Alma Thea & Tuva Thea & Sarah Thea & Dina Thea & Liva Thea & Anna Thea & Alva Thea & Ylva Thea & Ulva Thea & Hedda Thea & Lilly Thea & Tomine Thea & Embla Thea & Sofia Thea & Tilde/a Thea & Selma Doble navn: Emma Oliva Emma Othilie Sarah Nathalie Sarah Tomine Ylva Leandra Liva Tomine Othilie Leandra Thea & ... Theodor Herman Noah Simon Johannes Filip Axel Jacob Abel Albert MEN det kan jo hende at mannen skifter mening etterhvert... Første gang min mann hørte navnet på sønnen vår, syntes han igenting om det... Men etter å ha lagt bort navnet en stund, så hadde det modnes i mellomtidea, så det endte opp med akkurat det navnet likevel... Så ikke gi opp favoritter - men fortsett med å lete etter nye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå