Musemor med tre søte små Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Er det slik at EL først kommer etter en SA/MA når HCG'en er ute av kroppen? Grunnen til at jeg lurer er at jeg fremdeles får positive G-tester, men har begynt å få EL-smerter. Tror i alle fall det er det....
Lille diamant Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Så trist å lese at du mistet Jeg fikk EL 14 dager etter utskrapningen når jeg hadde en MA i sommer. Da testet jeg forsatt positivt på grav.tester. Men da jeg fikk EL-slim og smerter som vanlig under eggløsningen, er jeg ganske sikker på at det var EL selv om jeg hadde hcg i kroppen. Og jeg fikk mensen 14-15 dager etterpå. Så det er ikke umulig at det er EL som er på vei hos deg nå hvor lenge siden er det du mistet?
Musemor med tre søte små Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Det er 1,5 uker siden. De smertene jeg har nå er de samme jeg pleier å få en 3-5 dager før EL
Musemor med tre søte små Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2010 Det er 1,5 uker siden. De smertene jeg har nå er de samme jeg pleier å få en 3-5 dager før EL
Rascal_4.11<3 Skrevet 5. februar 2010 #5 Skrevet 5. februar 2010 Jeg har testet pos 4 uker etter MA'en som jeg hadde utskrpning på og etter de sa'ene vi prøvde å bli gravide rett etterpå.. etter tidlige ul og dømme så var eggløsning sånn ca akkuratt nøyaktig med en vanlig syklus altså rundt 14 dager etter at jeg mistet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå