Gå til innhold

litt mas im bidronning gele og wild yam...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nettopp ferdig med TR,ca på dag 6, og går inn i 5 pp... er det for sent å kjøpe, og begynne på bidronning gele og wild yam nå i denne perioden? og hvor kjøpes det,helsekost?? håper på svar fra dere, og blir glad hvis dere har noen innvendinger jenter!:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte på bidronninggele 3 dager etter at jeg var ferdig, brukte da dobbel dose og trippel dose dagene rundt el, to dager etter siste positive el-test begynte jeg med wild yam og tok det i en uke, ble gravid samme pp og er nå 4+6 :) Tok forresten damiana i tillegg, to morgen og to kveld fra 3 dager etter tr var ferdig og frem til første positiv el-test :) Brukte også Shakti-matte hver kveld i ca. 10min på magen (område rundt livmoren) og 10min på nedre del av ryggen, det skal øke blodsirkulasjonen i livmora. Brukte den i en uke før el til ca en uke etter el :)

Skrevet

Det er aldri for sent, men kommer vel litt an på om bidronninggelen får tid til å virke inn på eggene dine på så kort tid frem til eggløsningen. Men skader ikke å begynne mener nå jeg, så ser du hva som skjer ;)

Skrevet

jøss;) hvor mange pp hadde dere da hatt? kanskje jeg skal hive meg ned på helsekosten i morra å kjøpe:) men de dosene alle snakker om her,står det skrevt på pakken eller? vi bor på en liten plass så håper hun har det på helsekosten da:/ men hva er damiana????:)

Skrevet

ble gravide i 5pp, men prøvde bare denne ''oppskriften'' i den siste pp :) brukte et år på første mann og da prøvde jeg ikke noen kjerringråd, så har troa på at dette funket på meg denne gang, hehe;) damiana skal øke fruktbarheten tror jeg, har bare hørt mange som har skrytt av å blitt gravid etter å ha prøvd det, så da måtte jeg bare teste:) bor på en ganske liten plass jeg også, men de hadde heldigvis alt på helsekosten :) ga forresten damiana til mannen også.. og så glemte jeg å nevne at jeg drakk en del grapefruktjuice i en uke før el.. ble litt mange tips her, hehe :P

Skrevet

tusen takk for svar begge to:) førte mann satt på 3 pp,med kun el tester akkuratt den mnd,så kjenner jeg begynner å bli utolmodig nå når vi er i 5 pp... men vet jo at det kan ta tid,men når man har så lyst så har man ikke tid;)) jeg skal jaggu løpe å kjøpe i morra og prøve hvertfall!! krysser jo fingrene for denne pp`n med valentines day og morsdag omkring el;) fortsetter man å ta bidronninggele og wild yam,selv om mensen kommer, eller man er gravid,eller stopper man og venter til neste mnd igjen? ? ?

Skrevet

bidronninggele kan tas fra dagen man får mens og frem til el, mens wild yam skal bare tas etter el da det kan hindre el, men det skal heller ikke tas viss du er gravid, så fra rett etter el og i en uke kan du ta wild yam. Er ihvertfall det jeg har hørt :) Lykke til! :)

Skrevet

oki:) siste mase spm; står den informasjonen på pakkene?:) krysser fingrene nå:o)

Skrevet

informasjonen står på pakkene ja :) men på bidronninggele pakken står det 1 kapsel daglig, men har hørt at dobbel dose skal være mer effektivt og trippel rundt el, men har også hørt mange som har blitt dårlige av å ta større dose så det får du nesten bare se an :) jeg ble ikke dårlig av å ta større dose, men det varierer nok fra person til person.. :)

Skrevet

hvor får du kjøpt wild yam og damiana?

og hvor ofte og mye skal dt tas?

Skrevet

jeg hadde akkurat tenkt til å stille de samme spørsmålen :) fint at folk gidder å svare. da skal jeg prøve meg på dobbel dose,har gått til innkjøp men har tatt bare en som det stod å pakka, veldig artig at det funker for noen også :) lykke til! for min det så blir prøvingen litt artigere når jeg prøver noe ekstra er så lei at vi ikke får det til å klaffe, har vært uten prevansjon lenge og får rgelmessig tante så nå satser jeg å at egga blir i farte med bidronning gele hehe

Skrevet

hvor får du kjøpt wild yam og damiana?

og hvor ofte og mye skal dt tas?

Skrevet

du får kjøpt det på helsekost butikker..

damiana kan du ta to morgen og to kveld fra mens og frem til el.

På damiana pakken står det at du kan ta 3 kapsler 5 ganger daglig, men det skal være litt for hardt for livmoren viss man prøver å bli gravid, da kan det ha motsatt effekt, så to morgen og to kveld skal være bra for fruktbarheten :)

wild yam kan du også ta 2-3 morgen og 2-3 kveld, men de skal tas etter el og frem til ca en uke før ikm siden de ikke skal tas viss man er gravid :) Er ihverfall det jeg har hørt :)

Skrevet

eg har kjøpt bidro men skal det tas 1 til dagen elle mer, noen erfaringer?

og kjøpt grapefruktjuice

Skrevet

Jeg kjøpte begge deler på en nettbutikk som heter Urtesenteret. Fikk de i posten dagen etter, så ble veldig overrasket over hvor raskt det gikk ;) det er forresten billigere der enn i helsekostbutikkene, så vil anbefale å ta en titt på siden ihvertfall :) er veldig fornøyd med produktene, så kommer nok til å bestille mer om det ikke klaffer nå.

Skrevet

Jeg tar "bare" det som står på pakken til både bidronninggelen og wild yam, fordi jeg leste at det ikke var bra å ta for mye wild yam. Skal se om jeg finner igjen siden, og legge linken her..

Skrevet

håpe det går med bare juicen og bidro

Skrevet

eg får nok droppe juicen for den smakte ikkje godt.

så då blir det bare bidro, og kanskje kjøp av wild yam elle noe sånn

Skrevet

nå kjører jeg dobbel dose bidronning gele så får håpe det ikke er for sent,og vil hjelpe litt;) ,men hun dama på helsekosten hadde ikke wild yam,og visste ikke helt hva det var mot.. hun hadde en krem da...? ,så får prøve uten denne pp hvetfall... krysser fingrene alikevell.. el til uken tenker jeg;) men det damania eller hva det het er jo nesten et slags potens middel for menn og kvinner:) skulle øke lysten hvertfall.. leste om det på den nettsiden som er nevt over her.. urtesenteret.no...

Skrevet

så du vil anbefale meg å kjøpe damiana og wild yam på nettet og ta 2 hver morgen og kveld med alle 3 sortene, eg tar jo en liten slurk med hostesaft og i tillegP?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...