Gå til innhold

Treff i sentrum eller på Vestkanten?

Anbefalte innlegg

De siste treffene har vært på vestkanten siden mange av oss bor i sotra/askøy/bergen vest området. Men nå har noen av babyene blitt store nok til å krype litt rundt, så derfor snakket vi litt om idag om vi skulle flytte tilbake til Augustin på Galleriet? Der er jo et stort lekerom hvor vi kan sitte og de små krype. Ulempen med byen er parkering, og at det ofte er fullt på Augustin (en annen grunn til at vi flyttet til Vestkanten). Hva sier dere? Hvor ønsker dere at neste treff skal være?

Kom med innspill :-)

Fortsetter under...

hei på dere. har ikke vært på dib treff, men kunne tenke meg å henge meg på. møtes dere på dag eller? Hva med steder som ablegøye og sånn? Selv har jeg en tre uker gammel babis. :) ikke helt kommet til krypestadie ennå... :)

Annonse

Jeg har ikke lagt ut treff denne torsdagen for Hedda skal ta 5 mnd vaksine og jeg må se an formen hennes, så ikke sikkert vi kommer. Jeg legger ut neste uke ;-) Men om noen vil ha treff er det bare å legge ut, og så kommer vi om formen er bra.

for meg er det heller ikke viktig om det er i byen eller vestkanten. bor midt i mellom. :) hjemme hos noen og er en god ide. :) jeg melder meg på om det passer jeg:) og også gjerne på baby kino. Noen som har vært på det? noen som kan fortelle hvordan dere erfarte det? pleier pappaene å være med av og til? vet at pappaen her gjerne vil om han kan :)

Jeg bor i Åsane, men er likevel mest åpen for treff på Vestkanten eller et annet senter. Faktisk lettere, selv om det er lenger unna. Ofte er det mer stress og tar mer tid å komme seg inn i sentrum og finne parkering osv., enn å komme seg på f.eks. Vestkanten. Da kjører jeg jo bare motorveien rett gjennom. Ihvertfall for meg som har bil :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...