Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #26 Skrevet 4. februar 2010 Uff, Den erstatningen kom ikke first price langt med siden historien blei lagt ut her... men jeg kjenner jeg syntes det var greit du gjorde det Selv fant vi masse små mark i grøtrisen vi nettopp hadde handlet på butikken. Datoen var helt fin også. vi merket det da vi helte risen opp i melken og den ikke sank til bunns. Da vi helte det som var igjen i boksen på bordet, sprellet det en haug hvite mark der... ugh.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #27 Skrevet 4. februar 2010 Det ekkleste jeg har funnet i mat, er hvite larver i nektarin.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #28 Skrevet 4. februar 2010 Fant en brukt/åpnet kondom i en pose med minde sjokolade, kan jo bare si at Minde bøyde seg i støvet i etterkant fordi en kollega hadde innrømmet og trikset med posene, får enda nyheter fra Minde og fikk både økonomisk kompensasjon. For og være ærlig så spiser vi veldig lite Minde Sjokolade, det frister liksom ikke helt lenger!
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 4. februar 2010 #29 Skrevet 4. februar 2010 venninna mi hadde kjøpt nanbrød å satt og tygde og tygde og tygde... ble så vanskelig å tygge at hun sputta ut og fikk øye på en ihjeltydg sneip som HUN HADDE SITTI Å TYGD PÅ!! ÆSJ! fikk en unnskyldning og tilbud om pengene tilbake eller nytt nanbrød. hun ga en lang faen i alt.. herregud!! tenk å tilby noen 20 spenn for noe sånt??!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. februar 2010 #30 Skrevet 4. februar 2010 fant et eller annet type dyrefoster (rotte?) i ølflasken min engang. Også en stor glassbit i en annen ølflaske.. Fikk to 6-pakninger i kompensasjon for foster oppdagelsen.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #31 Skrevet 4. februar 2010 En pose appelsin-marinade i Toro tandoori-pakken min! Da var jeg sur da, hadde gledet meg hele dagen til å spise tandoori..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #32 Skrevet 4. februar 2010 Anonym 22:01: Tror deg jeg! Men, hadde det vært meg, så hadde jeg tatt pengene og LIKEVELL gått til media. Lett. Og anmeldt dem for bestikkelse. Muahahaha!
solita 06 Skrevet 4. februar 2010 #33 Skrevet 4. februar 2010 Var og spiste med noen venninner på Mekka for et par år siden. Vi hadde bestilt litt forskjellig tilbehør i småskåler, deriblandt oliven. Da vi var nesten ferdig oppdaget vi en brukt porsjonssnus i olivenskåla!! Tilbudet vi fikk var en ny skål med oliven! Som om vi ville ha det!! Vi mistenkte at de bare helte rester av oliven tilbake i olivendunken, og sendte de ut om igjen. Ææææsj! Gikk aldri tilbake dit, nå er stedet så vidt jeg vet stengt.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #34 Skrevet 4. februar 2010 Fant et hagl inne i grisemøren. (Altså ikke hagl som kommer fra himmelen, men et hagl som i skutt fra et gevær.)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #35 Skrevet 5. februar 2010 Ja her var det jammen mye disgusting!! Avføring, dyrefoster, tenner og blodige negler gjør liksom sitt for appetitten... Jeg fant et ganske stort, svart insekt i et glass med bringebærsyltetøy (som altså var forseglet). Ringte stabburet og de beklaget og sendte meg en pappeske med div stabburet-produkter i erstatning. En gang jeg spiste pastasalat fra ICA, oppdaget jeg en slank, liten grønn mark/larve som kravlet rundt der nede og krøp og gjemte seg inne i et pastarør da jeg pirket i den med gaffelen.. Butikken beklaget og tilbød meg en ny, men jeg avslo gitt
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #36 Skrevet 5. februar 2010 Uuurk! Så mye guffent! Må man koke, safte og sylte selv hvis en skal slippe unna gruff???
monika 3+1 i magen:) Skrevet 5. februar 2010 #37 Skrevet 5. februar 2010 dette grøsser jeg når jeg tenker på!!!! da lillegutt var 4 mnd, kjøppte jeg en pakke med risgrøt fra nestle, åpnet den og laget grøt. da jeg rørte rundt i grøten såg jeg at det var MASSE små hvite larver oppi der!! først trodde jeg det kom fra skåla, men da jeg såg oppi grøtpakken, krydde det av slike små ekkle larver! tenk om jeg ikke hadde sett dem!!!!!!!! jeg klaget aldri til nestle om den pakken, men angrer meg litt nå. jeg bare kastet den, og for på butikken å kjøppte hipp sin grøt i stedet for!
2 små og en undulat Skrevet 5. februar 2010 #38 Skrevet 5. februar 2010 Fant en slags operasjonskniv i åpnet foliepakning i en 1 1/2 liter med pepsi Max. Da vi åpnet flaska lukta det litt metall av brusen, men jeg tenkte at det kanskje var ammenesa som var på bærtur. Mannen min så nedi flaska og der lå den ekle skalpellen:( Jeg var livredd bakterier og smitte iom jeg hadde drukket et halvt glass, og vi sendte det inn til mattilsynet. Det var heldigvis ikke noe "farlig" i brusen annet enn at denne skalpellen hadde delvis rustet i brusen:/ Og Pepsi Max er ikke spesielt generøse heller, skulle gått til media med det..
2 små og en undulat Skrevet 5. februar 2010 #39 Skrevet 5. februar 2010 Fant en slags operasjonskniv i åpnet foliepakning i en 1 1/2 liter med pepsi Max. Da vi åpnet flaska lukta det litt metall av brusen, men jeg tenkte at det kanskje var ammenesa som var på bærtur. Mannen min så nedi flaska og der lå den ekle skalpellen:( Jeg var livredd bakterier og smitte iom jeg hadde drukket et halvt glass, og vi sendte det inn til mattilsynet. Det var heldigvis ikke noe "farlig" i brusen annet enn at denne skalpellen hadde delvis rustet i brusen:/ Og Pepsi Max er ikke spesielt generøse heller, skulle gått til media med det..
Miranda01 Skrevet 5. februar 2010 #40 Skrevet 5. februar 2010 oi.. jeg fant insektegg i bakers boller en gang :S
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2010 #41 Skrevet 5. februar 2010 Jeg hadde akkurat stått opp om morgenen, sulten å morragretten, sto å lagde meg frokost og tar frem ei boks med sånn kalkunskinke....skjærer tynne skiver å skal ha på skiva....plutselig ser jeg ei tynn, lita å pistrete fjær som ligger klint på kniven.... spiste ikke frokost den dagen....har heller ikke spist kalkunskinke siden.... angrer på at jeg ikke klagde...!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå