Gå til innhold

Har du funnet noe i maten din, som IKKE skal være der? Inspirert av hun på vg.no som hadde funnet en tann i ostehornet sitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være litt festlig å høre :)

Selv har jeg opplevd en glassbit inni røket laks.

Det var litt ekkelt, men det gikk jo bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i maten, men en gang kjøpte jeg 2 tåteflasker som viste seg å være fulle av insekter..Det var temmelig ekkelt...

Skrevet

Det kom ut et hår sammen med skinkeosten på tube en gang... Fikk ny tube av en annen dato.. Det hang fremdeles fast når jeg gikk til butikken med det...

Skrevet

Jeg har til dags dato ikke funnet noe ekkelt i maten. Så der er jeg kjempe heldig.

Skrevet

Jeg takk ut og kjøpte en pakke sukkererter til lunsjen på jobb for et års tid siden, men rakk ikke spise den da fordi jeg måtte stikke ut på et oppdrag pga en krise, så jeg tok med meg et par stykker i hånden og begynte å knaske dem i meg. Tilfeldigvis kastet jeg et blikk ned på den jeg hadde bitt en bit av før jeg skulle bite av en bit til og der så jeg noe svart som rørte på seg. En feit afrikansk og sprell levende åme lå altså inne i den jeg hadde begynt på. Heldigvis var åma hel enda.

Tok en god stund før jeg fikk lyst på sukkererter igjen gitt...

Skrevet

Tåteflasker med insekter!!???! Hvordaner det muuulig? Hva sa de på butikken når du gikk tilbake med de?

Hår i maten er aldri delikat!!

HI

Skrevet

Jeg har funnet en drueklasestilk i en brusflaske og plastikk i en fiskekake.

Skrevet

De sa "oi" og "æsj" og ga meg pengene tilbake. Lagde ikke noe mer ut av det, men håper virkelig leverandøren kom til bunns i hvordan det skjedde. Har ikke kjøpt mam-produkter etter dette.....*grøss*

Skrevet

En flue i fiskeboller, en lang jernstang i en premium øl, plastikkbit i spagetti saus(pose), hår i suppeposer osv..

Skrevet

Har funnet sneiper i melkekartonger flere ganger. Har også dårlig erfaring med bakers. Var et kjempeinnsekt i en småbolle fra bakers,noen av beina til innsektet hadde jeg tygget i meg ,før jeg oppdaget resten at innsektet som lå inni bollen Usj, aldri mer småboller fra bakers på meg.

Sendte klage og bollene i retur. Fikk et gavkort fra de på en stor kake, men var ikke så fristende etter en sånn opplevelse.

Skrevet

En svær mutter i en ferdistekt kylling, som jeg spiste, men det gikk bra med tenna:-)

Og en femtilapp i et brød. Helt greit å finne den.

Skrevet

Fikk en bille i risottoen da vi var ute å spise på restaurant. Den hadde mest sannsynlig kommet sammen med soppen.

Skrevet

Jeg fant en negl med blod på i en pakke med oppskjært ost. Var skikkelig ekkelt!

Skrevet

Jeg bestiller aldri mer svinekjøtt i sursøt saus fra en lokal kinarestaurant etter at jeg var uheldig og fant en negl (type akryl) i den ene biten med kjøtt. Grøsser fortsatt når jeg tenker på det!

Skrevet

en skarp metallbit i en marsipankake

Skrevet

Fant en gang en 50-øring oppå kroneisen min...

Skrevet

Fant en haug med små insekter (små biller og noen larver) i risen på hytten engang. Oppdaget de når vi var nesten ferdig med middagen.

Vet jeg spiste ihvertfall en liten sort bille. Trodde det bare var noe svidd noe. Men de var jo kokt :P

Skrevet

Urk, fant engang også en liten tann og masse grå hår i en pizza (katt, rotte?)(dette er 15 år siden, og pizzasjappa var veldig luguber, men allikevel.

Ellers et plaster i et butikkbakt brød, veldig ekkelt

Skrevet

Mye ekkelt, men føler jeg topper det hele.

Jeg åpnet en pakke med kyllingvinger , fra Prior.Og der kom det vandrende en sprell levende feit bille. På størrelse med en tommel finger negl. Jeg freaket fullstendig ut, å tok vare på billa og pakken å leverte inn på butikken, men fikk med meg pakken og billa å sendte det videre til Prior. Å fikk faktisk 1000 kr i "erstatning" og en dyyyypt beklagende telefon fra noen høyt oppe i systemet ;)

ALDRI mere kylling vinger...........

Skrevet

jeg kjøpe en bauguet en gang, tygge over en stor bille etter det har jeg ikke kjøpt noe mat der....

Skrevet

Har opplevd å finne en tann i salaten min. Brekte meg så mye at jeg ikke greide klage engang!

Har også opplevd engang da jeg spiste kokt egg at det var en halv kylling oppi egget. Det var motbydelig det etter å spist halve egget!

Skrevet

aspartam, glutamat (e621), askorbinsyre og diverse andre kjemiske tilsetningsstoffer. usj!

Skrevet

Jeg fant noe som lignet på en dyretann eller noe i en rosinpakke, satt fast i selve rosinen.. Og det i en pakke som lillegutt hadde fått! :o

Heldigvis så fant jeg den ganske raskt og siden har vi holdt oss unna sånt :P

Skrevet

Ikke jeg, men ett vennepar av oss. Denne historien topper ALT!!!

De skulle steke ships fra Firstprice og reagerte straks på at det stinket når de helte det ut av posen. De lot det steke bittelitt bare sånn itilfelle de bare inbilte seg det.

Det hele bare stinket enda mer, og de sendte hele posen med innhold tilbake til Firstpice til analyse. Svaret kom etter en stund "MENNESKELIG AVFØRING!!!!!!!

De fikk en stoor erstatning fra dem for å ikke gå videre med denne saken, det er derfor ingen har hørt om det i media.

Aldri mer firstprice for min del nei!!!! Æsj!!! Og for dere som tror denne historien er for utrolig til å være sann, beklager men den er 100% ekte!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...