Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 hei Har blitt spådd flere ganger her for en tid tilbake, men alle som har spådd meg tok feil! (bortsett fra Tussimor som spådde meg privat) Di som spådde meg, di sa alle forskjellig mellom sep-jan.. Men er enda ikke gravid, så dere tok feil Tussimor spådde meg i september, da så henne ikke noe barn neste månedene.. Kan noen snille der ute se på meg??? Når jeg eventuelt blir gravid og kanskje kjønnet? Da hadde jeg blitt glad.... (HÅPE HÅPE) Linda 13.12.77 og typen 30.04.81
vi3blir4 Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Jeg fikk opp graviditet på deg i april, med gutt
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 TUSEN TAKK for at du spådde meg! Håper virkelig du har rett!! ) Ser du om vi klarer det alene eller må ha hjelp?
Sanna28 Skrevet 6. februar 2010 #7 Skrevet 6. februar 2010 Hei, Jeg er litt usikker på når du blir gravid. Jeg får opp blokkeringer på deg. Det kan være noen følelser du går og holder på. Jeg vil råde deg til å finne en god healer eller akupunktør (evt kombinasjon) for å få kroppen i balanse. Når dette er i orden, tror jeg graviditeten kommer. Jeg tror dette er en prosess du må igjennom som tar litt tid. Det er mye "grums" å rydde opp i. Jeg får opp at du har satt deg selv til side og til sist i mange år, og prioritert andre framfor deg selv. Ta vare på deg selv og vær litt "egoistisk" uten å ha dårlig samvittighet for det!! Jeg får opp graviditet til høsten, men jeg sier ikke at det ikke er mulig før det! Jeg tror dere får to barn sammen. En gutt og ei jente. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2010 #8 Skrevet 6. februar 2010 Tusen takk for at du så på meg! Hat vært hos akupunktør i tre-fire måneder.. stoppet rett før jul pga henne mente at nå burde det ha skjedd noe, og hun trodde kanskje at feilen ikke lå hos meg,men hos han siden jeg ikke ble gravid! :/ Ja, alle sier at jeg tenker mere på andre enn meg selv, alltid vært sånn og klarer ikke forandre på det!! Hehe.. Prøver, men alltid noen som "trenger" meg til ett eller annet.. Men skal virkelig være litt egoist fremover da, siden du sier det
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #12 Skrevet 10. februar 2010 Et tips er og gå til refleksolog. De behandler hele kroppen. med og trykke på ulike punkter. noen har spesialisert seg på graviditeter et tips.. Jeg kan ikke spå men det har vært til god hjelp.. søk informasjon om det på nettet og prøv og finne en seriøs. lykke til.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #13 Skrevet 11. februar 2010 Anonym: Ok, tusen takk! Se på nettet om det nå! Noen andre som ser noe på meg???
gunngunn Skrevet 12. februar 2010 #15 Skrevet 12. februar 2010 vet du hva jenta mi,du stresser altfor mye med det å bli gravid,jeg syntes du skal slutte å spørre synske om når du eventelt skal bli gravid,du blir gravid så fort du slapper av og har tillit til det,nå er det ogaså slik at tid ikke finnes på den andre siden,så her blir det mye gjetting.be heller englene om hjelp og visualiser om det barnet du så ønsker deg og takk englene fordi du vet at de vil hjelpe deg,men husk her er det viktik med tillit. og ikke tenk på når det skal skje,det skjer når tiden er inne for deg.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #16 Skrevet 12. februar 2010 Kan jeg spørre om dere har vært å undersøkt dere? kanskje dere skal til fertilitets klinikk?
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 12. februar 2010 #17 Skrevet 12. februar 2010 hei... Hvor lenge har dere prøvd å bli gravide?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #18 Skrevet 12. februar 2010 Jeg tror faktisk ikke at jeg STRESSER så mye med å bli gravid.. Er ganske rolig, frem til jeg skal ha mensen, da tenker jeg nok altfor mye.. Men kanskje ikke så rart når man har prøvd lenge, og at man ønsker seg det SÅ mye som vi gjør for tiden.. Be til engler mener du, eller ta kontakt med en som har kontakt med dem? Vet det skjer når det skjer, meeeen... Hehehehe
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #19 Skrevet 12. februar 2010 Anonym: Vi var på riksen i Mars, tok blodprøver og hadde eggløsning sa dem.. Typen tok sædprøve, men på annet sykehus i nærheten.. Di skulle sende pairene til riksen, men riksen måtte etterlyste dem og da sa legen at det var noe med dårligere svømmere.. men at dem skulle sende dem over til riksen pga legen vår ble irritert at dem ikke ville si mere på telefonen .. Men pairene ble borte i posten sa dem, så vet ikke hvordan dårlige osv.. Han måtte da ta ny prøve, men vi stoppet opp da pga mye som skjedde i familien.. Så vi tok kontakt med riksen nå i januar igjen, skal dit om to uker, for da har typen tatt ny prøve.. Får svar på prøvene hans da og jeg skal svare på om jeg vil settes opp på LAP... Sånn er det
gunngunn Skrevet 14. februar 2010 #21 Skrevet 14. februar 2010 Nei du kan selv ta kontakt med dine egne guider/engler,det er ikke slik at kun klarsynte kan ta kontakt,stort sett ligger svarene hos en selv man glemmer helt å lytte til kropppen og de tanker som blir sendt deg ,de tankene er ikke bare dine alene,vi kan alle oppnå en kontakt,ved at du stadig tar kontakt med dem,du behøver ikke å snakke høyt,men også inni deg,Jeg snakker til de hele tiden.Etter hvert som du gjør dette vil du fort forstå at du har engler som lytter til deg og hjelper deg.Men vær oppmerksom på at det skjer ikke alltid når du vil,men når tiden er inne for deg,Det kan være at ting ikke er på plass riktig enda. ( stress er også tanker)
gunngunn Skrevet 14. februar 2010 #22 Skrevet 14. februar 2010 Jeg syntes apsolutt du skal gjennomføre dette her på riksen,kanskje det er slik at dere må igjennom dettte her med prøverør for å klare dette.og i dag er ikke dette uvanlig.Det er mange slitere om dagen,og har han dårlige svømmere,klarer jo ikke hans sed å komme til egget.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #23 Skrevet 14. februar 2010 Ja, det er derfor vi vi tok kontakt igjen og at han tok den prøven på nytt, siden vi ikke fikk svaret sist.. Legen mente at han trenger ikke ha dårlige svømmere på denne, for av og til gir den første feil pga nerver,stress osv.. Men dette får vi vite om en ukes tid! Deilig å bare få ett svar nå kjenner jeg... Og jeg må se om egglederen min er bra (Har bare en skjønner du) Så vi skal fortsette på riksen nå, ikke noe å lure på engan det..
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2010 #24 Skrevet 14. februar 2010 Hm.. Aldri prøvd eller hørt om noen som gjør.. Annet en Martha Louise og di synske som får hjelp av dem Nei, det er nok en mening med alt.. Så enten er det ikke min tid eller så må jeg igjennom en tøff periode, og kanskje takle den før kroppen gir etter.. Får bare vente å se.. Se hva riksen sier, så får vi ta det derfra... Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå