Gå til innhold

Skuffet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter min første kontroll hos legen!

Jeg fortalte henne om blødningene mine...allikevel ville hun ikke sjekke hormonnivået eller sende meg til tidlig UL....hun sa ar 50% av gravide kvinner blødde under svangerskap...jeg hadde liksom håpet på å få en bekreftelse om det er noe liv der inne...men nei.

Så blodtrykk, urin, vekt og standardblodprøver var det eneste som skjedde.

Blødde litt igjen i dag, da jeg kom jeg...dvs,brunt utflod...

Wat to do??

PS: legen mente jeg vara 9+1 i dag...selv holder jeg en finger på 10+2...men det vil vel tiden vise

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor dårlig oppfølging på enkelte synes jeg...!

Synes du skal ringe legekontoret igjen og kreve en annen lege.. si at du nekymrer deg MASSE og krever å få en ul for å se at alt er ok..

Skrevet

Jeg blødde nesten hver eneste dag de 3 første månedene i både forrige og dette svangerskapet og det har gått helt fint. Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for sålenge det ikke er masse friskt blod men jeg vet at det er UTROLIG kjedelig og ikke minst veldig lett å bekymre seg.

Skrevet

Tusen takk for gode svar, jenter!

Etter en større blødning i går kveld og en tårefull og søvnløs natt, ringte jeg en tilfeldig jordmor i dagmorges.

Gråtkvalt fortalte jeg henne historien min og hun viste stor forståelse! I løpet av fem minutt hadde jeg time på sykehuset.

Jeg gråt da jeg tok bussen, gråt på venteværelse...ja, ble mye gråt;)

UL` viste derimot et bankende, lite hjerte og en sprell levende kropp.

LETTELSE!!

Gynekologen visste ikke helt hvor blodet kom i fra, men det var heldigvis ikke fra fosteret. Hun kunne ikke garantere at det kom til å gå bra, men alt er ihvertfall fint nå....håper, ber, krysser fingrer...ja alt.

Jeg blør fortsatt, men heldigvis ikke mer.....

Tusen takk for oppmuntrende ord, jenter! Jeg er så takknemlig!!:))

PS: Og JA, jeg må gjøre noe med den legen,,,,

Skrevet

Tusen takk for gode svar, jenter!

Etter en større blødning i går kveld og en tårefull og søvnløs natt, ringte jeg en tilfeldig jordmor i dagmorges.

Gråtkvalt fortalte jeg henne historien min og hun viste stor forståelse! I løpet av fem minutt hadde jeg time på sykehuset.

Jeg gråt da jeg tok bussen, gråt på venteværelse...ja, ble mye gråt;)

UL` viste derimot et bankende, lite hjerte og en sprell levende kropp.

LETTELSE!!

Gynekologen visste ikke helt hvor blodet kom i fra, men det var heldigvis ikke fra fosteret. Hun kunne ikke garantere at det kom til å gå bra, men alt er ihvertfall fint nå....håper, ber, krysser fingrer...ja alt.

Jeg blør fortsatt, men heldigvis ikke mer.....

Tusen takk for oppmuntrende ord, jenter! Jeg er så takknemlig!!:))

PS: Og JA, jeg må gjøre noe med den legen,,,,

Skrevet

JA vet du hva!! Du må bytte lege og hadde jeg vært deg hadde jeg også sendt en klage til helsetilsynet i ditt fylke! Gravide skal få slippe slik slapp oppfølging!! Det er jo ikke bra for noen at du går å bekymrer deg!

Men dersom du opplever blødninger igjen så vil du nå kunne ringe direkte til sykehuset. Det fikk jeg beskjed om etter å ha vært på UL i uke 7 pga blødninger. De var kjempehyggelige og sa jeg bare måtte ringe om jeg skulle ha spørsmål eller opplevde blødninger igjen. Jeg fikk også ny time når jeg var der. Så jeg skal tilbake i uke 12.(er nå i uke 10) Gleder meg :-) Var jo ikke så mye annet enn et bankende hjerte å se i uke 7. Regner med jeg ser mye bedre om to uker :-)

Masse lykke til!!!!

Skrevet

Surfepia, det var jeg ikke klar over!!

Tusen takk!

Blør i dag også, men fortsatt bare på papiret etter å ha vært på do...så da tenker jeg at jeg heller ser det litt an...kontakter dem igjen hvis det blir verre??

Så bra at du får komme tilbake i uke 12! det skal jeg også spør om å få....Kan tenke meg at det er en opplevelse å se nurket i uke 12, ja :))

Masse lykke til til deg også:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...