Gå til innhold

Ring ÉN gang!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med at noen mennesker ringer 15 ganger om man ikke tar telefonen?

Jeg syns det er en ganske grei regel at om noen ikke tar telefonen når man ringer, så holder det med den ène gangen! Så får heller den personen ringe deg tilbake når de har mulighet til det.

Mannen har en kamerat som ringer og ringer og ringer om han ikke tar telefonen.

En gang presterte han å ringe oss kl 8 på morgenen (vi har et spedbarn i hus og prøver å få oss den søvnen vi kan i ny og ne)

Iallefall han ringte og ringte, og siden mannen min ikke tok telefonen, så presterer denne idioten å sende en melding hvor det står

"Jeg tar meg en tur jeg. Er på vei til jobb men begynner ikke før om en time. tenkte en kopp kaffe. Jeg bare ringer på"

Er det mulig??? Huff den mannen irriterer meg grønt!

hehe...

om det ikke er et nødstilfelle: RING ÉN GANG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååååååååå så irriterende!! Hadde sendt mld tilbake og skrive: PRØVER Å SOVE!! IKKE RING PÅ!!!!!!!

Skrevet

Oi, det hørtes faktisk veldig slitsomt ut. Er helt enig i at det holder med å ringe en gang, og anta at den du vil ha tak i ringer deg tilbake:)

Skrevet

å fly flate, sånne mennesker er driit irriterende!!! Her har vi også ett par venner som bare inviterer seg hjem til oss når det passer de selv.. blir så irritert.. og de pleier å ringe og ringe og ringe i ett sett hele tiden, selv om vi ikke svarer.. vi har mange såne dager hvor vi føler oss slitne, og gidder rett og slett ikke å svare liksom.. vil bare ha ro å fred...

Skrevet

sett telefonen på lydløs,ellerslå den av, og koble ut ringklokka..noen må få det innmed teskje før det blir noe bedring.

Skrevet

Kan jo bare svare ham når han ringer og si at dere sover og at han kan riunge senere hvis det er noe viktig..?

Skrevet

Eller når dem har ringt en gang, så send mld tilbake og si at du er opptatt. Jeg gjør det når folk ringer hele tiden, og jeg ikke gidder å ta tlf. Folk skjønner hintet da.

Skrevet

Noe som irriterer meg grenseløst er når man skal ringe noen og de ikke svarer med vilje. Det er ofte en grunn til at man ringer og man kan ikke lukte at telefonen IKKE ligger i jakka og vedkommende tilfeldigvis ikke hører den. Svar telefonen eller send en sms om du ikke kan prate der og da.

Skrevet

Mobiler blir ofte forlagt, satt på for lavt volum, eller ikke hørt av andre grunner.

Derfor er det ikke unormalt å ringe noen ganger på rad.

Om dere ikke vil ha besøk eller bli forstyrret så ta mobilen og si det.

Synes det er like uhøffelig å sile samtalene som det er å ringe 15 ganger.

Skrevet

hi her...

vel han er type som ringer for å fortelle om den fine dama han så for 2 min siden... aldri noe konstruktivt...

og selv om man sier man er opptatt så ringer han etter 5 min, fordi det er noe han bare MÅÅÅÅ fortelle :-(

thihi, er så provosert av den mannen til tider ;-)

Og du som irriterer deg over at folk ikke tar telefonen... Noen ganger må det være lov å være litt utilgjengelig vel?

Savner nesten tiden da det kun var hjemme telefon som gjalt...

Skrevet

Noe som irriterer meg grenseløst er når folk ikke gidder å ta telefonen! Det er en grunn til at man ringer, og man kan ikke lukte at folk IKKE har glemt telefonen i jakken og tilfeldigvis ikke hører den. Det må da gå an å evt:

*SLÅ AV TELEFONEN

*TA DEN OG SI DET SOM DET ER

*SENDE SMS

kanskje enklere det enn å slå av alle telefoner, lys, koble ut det ene og det andre. Tar ca 5 sekunder.

Jeg har akkurat brukt flere dager på å få tak i en bekjent for å få tilbake noe som var mitt uten hell. 5 dager tok det før jeg fikk kontakt og 14(!!) ubesvarte anrop til vedkommende. Hadde h*n tatt telefonen første gang så hadde h*n sluppet de 13 siste anropene...

Skrevet

Flott at du alltid ringer opp igjen.

Hva med alle de andre som har regelen;

"Om de vil meg noe, ringer de opp igjen" Og disse menneskene ringer ALDRI opp igjen.

Så lenge du ikke har informert om at du ikke ønsker at folk ikke trenger å ringe flere ganger, så er det ikke rart at de ringer på nytt.

Skrevet

NN 19.27 her. Skjønner ikke hvorfor innlegget kom 1,5 ganger. hehe:) Men vi kan vel egentlig være enige i at begge delene er fryktelig irriterende?:)

Skrevet

Eh...det er da like irriterende å ringe til en fasttlf. like mye som en ringer til mobil, 19.26?

Tenk om han hadde ringt 15 ganger hjem til dere da? Må uansett enten ta tlf. eller koble av tlf når han ringer FOR mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...