Gå til innhold

ikke gi opp!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jjeg hadde 3 sa i 2009. Ble utredet og fikk et par diagnoser, leiden mutasjon og antifosfoliofase. Ble satt på blodfortynnende albyl-E og i tillegg begynte jeg med klexane-sprøyter fra første dag i dette svangerskapet. Nå er jeg 12 uker på vei og har ikke hatt noen blødning ennå.... Så krysser fingrene for at det går bra denne gangen.

Fortsetter under...

Så fantastisk - Gratulerer med gode nyheter. Man kan jo puste litt når du har passert uke 12.

Jeg mistet også 3 ganger i 2009, i MA`er, ingen funn under utredning, men har allikevel fått crinone og albyl-E og er nå gravid igjen, bare 5+1 i dag da. Er sykemeldt frem til første tidlig ultralyd, har ingen symptomer og har veldig følelse at det ikke skal fungere denne gangen heller.... Ikke ofte man ønsker kvalme og ømme bryster, men et lite tegn hadde gjort seg selv om det er tidlig!

Krysser fingre for det, lykke til videre!

:o)

Takk! Så kjekt å høre at du er gravid igejn også! Gratulerer : ) Jeg har også vært sjukmeldt siden jul og begynner virkelig å bli lei av å gå hjemme.. Jeg var på min 2. ultralyd på mandag og alt sto bra til. Skal til legen i dag og føler meg klar for jobb igjen! Kvalme og trøtthet begynner å avta... Skal på ul igjen den 16. feb. til spesialist som skal sjekke nakkefold pga at jeg fyller 38 år neste uke. Så det blir veldig spennende. Kjenner jeg gruer meg litt.. Men satser på at det går bra : )

Satser og håper på at det går bra ja! Enig med deg, å være sykemeldt og skulle ta det med ro er dødskjedelig, kjenner hvor glad jeg er som til vanlig er frisk og rask og har en jobb jeg trives i. Men, skal kjede meg i 10 dager til frem til ultralyden, måtte det gi gode svar...

Lykke til på ultralyden, laange dager for oss begge nå da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...