Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hadde förste dag i siste mens den 15 januar..har sykluser på ca 30-32 dager..Hadde sex 27, 28, 30 jan og 1 feb..i et par dager nå har jeg hatt skikkelige menssmerter..når jeg var på do for en stund siden og skulle törke meg etter å ha tisset, var det lyserödt "flekk" på papiret.. husker at jeg opplevde lignende når jeg var gravid förste gang..husker ikke rikitg hvor mange dager för mens men jeg törket meg etter do og det var lyserödt på papiret.. er dette det som man omtaler som "festeblödning"?
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Pleier du å spotte før mensen? slik du forklarer, så høres det ut som festeblødning..
MammanTilEmma❤ Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 en festeblødning kommer gjerne noen par dager før forventet menstruasjon (altså 5-10 dager etter eggløsning) og det er ofte betydelig mindre enn en vanlig mens.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 pleier ikke å spotte för mensen nei...det kom ikke mer liksom, bare den ene gangen..vet ikke hva annet det kan väre.. er litt mistenksom etter at jeg opplevde det förste gangen jeg var gravid...samme som nå, bare en gang og det kom ikke noe mer heller..snakk om pytte -litt men har hatt sterke menssmerter hele dagen..må nevne at jeg fikk positiv test veldig tidlig sist 3+2.. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå