mor,2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg undrer på om noen har fått påvist AD/HD på sitt barn ved 4/5 års alderen.. jeg begynner å bli litt bekymret for min eldste sønn for han har stortsett de fleste kjennetegnene på AD/HD unntatt søvnmangel.. Skal jeg våge å ta det opp med helsesøster??!!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 hi jjeg syns du burde drøfte det med helsesøster det er viktig å ta tak i ting tidlig.
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 17. februar 2010 #3 Skrevet 17. februar 2010 Det er bedre å få det undersøkt enn å gå å lure å bli sliten og frustrert av å være usikker også. Vis han går i barnehage så kan du høre med de voksne der hvordan dem opplever han. Har en sønn je mener er litt vel aktiv og urolig, mye adhd føler jeg selv, men dette er kun hjemme. I barnehagen er han rolig og konsentrert. Veldig rart. Men er han slik uansett når og hvor så ville jeg søkt råd og veiledning. Lykke til
MASH Skrevet 17. februar 2010 #4 Skrevet 17. februar 2010 Heisann. Jeg synes du skal ta d opp med en gang. D er en SUPERLANG prosess. Jeg begynt også med problemer med min sønn i den alderen, ble hendvendt t BUP, fram og tilbake, barnevern ble også innblandet, frem og tilbake, han fikk påvist ADHD for ca et halvt år siden. Han er nå 7år. Han "gikk glipp av" første og halve andre året på skolen. D bør ikke ta så lang tid før man får stillt diagnosen, men her ble d fokusert mer på meg enn barnet mitt. Så nå ligger skolen og barnevernet ved mine føtter å beklager seg... Trodde vi var over den tiden hvor barnevernet var "badguy" D var en lang og smertefull dog lærerik prosess. Hadde di hørt på meg fra første dag hadde vi unngått såååå mye. Bare forlang at han skal utredes (...) Bedre å få d avkreftet eller påvist enn å gå i uvisshet mener jeg. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå