Gå til innhold

Nytt treff i neste uke.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heisann!;))

Jeg skal virkelig prøve å komme,men har hatt noen dager med veldig mye og sterke kynnere,og blir sliten!

Må se an formen,for det er litt ekstra når man tar tog,eller buss!:)..

Har 33 dager igjen til såkalte terminen,men har jo fått beskjed fra flere i faget at de tror det er snakk om tidligere..;) (Man kan jo håpe!?!)

...Sees trolig på fredag!..Kjempekoselig,altså!hehe

..Hva med deg,Mari?Formen?Det er vel mer sannsynlig at du føder snart!??...:)

*klem*

Var på kontroll i dag. 39 uker på vei. Hode er ikke festet, og de tror jeg går til den 18 hvertfall. Håper jo på noen dager før, men skal nå starte med modningsakupunktur i dag. Fikk det med Trym også, men det hjalp lite. Lov å håpe på et under denne gangen ;)

Annonse

Hei hei :)

Jeg kommer nok ikke... Enten har jeg født, eller så er jeg altfor sliten nå. Var hos jordmor idag, hun mente at det ikke var mange dagene igjen :D Hun trodde ikke jeg ville gå til termin, som er den 16. februar...

Så da får jeg bare gå her og ruge ;) Hehe!

Men vi sees så fort jeg er på beina og klar for treff med baby! :D

Du må ha masse lykke til, Silje. Håper du ikke må vente alt for lenge, og at du blir i finfirn form fort igjen etter fødselen.

Jeg tenkte å handle inn litt baby klær på fredag, så skal ikke se bort ifra at jeg kommer innom, Betina.

Og du Mari, må vente til etter fredagen med å føde. Hadde vært koselig og sett deg;-)

Jeg kommer nok på fradag ja. Ikke noe tegn til fødsel her ennå, men kan jo komme brått ;) Ser jo ut som det blir noen denne gangen også. Blir veldig koselig, gleder meg til å se dere igjen.

Lykke til Linn!! På fredag blir du 3 barnsmamma =) Og Silje, masse lykke til. Dere får holde oss oppdatert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...