Monique8 Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Nå kan jeg omsider puste lettet ut etter å ha vært på UL. Blødde mer eller mindre konstant i 2 uker, bare med et lite døgns pause, for så å begynne å blø igjen hver gang jeg bar tungt osv. Blødningene er mer eller mindre stoppet opp nå, men hender det kommer litt blod innimellom. Smerter har jeg ikke hatt. UL viste et lite knøtt med bankende hjerte, og som lå der og sprellet Ved siden av fosteret så vi blødningen helt tydelig. Er en del blod igjen der ennå. Men blødningen var ikke i forbindelse med fosteret, og har ingen innvirkning på denne. Her har det rett og slett bare startet en blødning pga skjøre slimhinner eller noe sånt. Må inn igjen til UL om noen uker, men det er bare for å sjekke om blodet er borte da slik at de har kontroll på det. Nå kan jeg endelig slappe av å nyte sv.sk Størrelsen på fosteret stemte med hvor langt jeg er på vei. 1 dags forskjell tror jeg ) 9+4
MC81 Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 ååå så bra da! Gratulerer så mye og kos deg med den gode følelsen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå