Gå til innhold

Noen som står i IVF kø eller er i gang på ullevål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvor lang tid dere evt har stått i kø fram mot uttak?

Leste et sted at det tok tre uker bare på privat klinikk, fra utredning til uttak.

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Vi sendte søknad om IVF i juni, og har hatt første uttak i dag. Det tok et halvt år fra søknaden ble sendt til jeg startet på spray. Har hørt at ventetiden er en del kortere nå, 3-4 mnd tror jeg:)

Skrevet

Er litt usikker på om jeg vil vente så lenge egentlig.

Mange som sier det bare tar en mnd på aleris og de andre.

Hvis de klarer å få det til før sommeren sier vi ja, men hvis det blir etter sommeren vil jeg gå privat.

Skrevet

Vår søknad ble sent i månedsskifte oktober/november. Var inne på forsamtale i midten av desember og skal begynne på spray nå i februar. Synes ikke selv at det var så fryktelig lenge å vente.....

Skrevet

Vår søknad ble sent i månedsskifte oktober/november. Var inne på forsamtale i midten av desember og skal begynne på spray nå i februar. Synes ikke selv at det var så fryktelig lenge å vente.....

Skrevet

Nei, og jeg har bare lyst til å nevne at det nå er mye kortere ventetid enn det var for noen år siden. Vi kom på venteliste på Ullevål i 2006, og fikk da beskjed om at det var 9-11 mnd ventetid. Heldigvis gikk det fortere, og vi kom inn etter 8 mnd.

Jeg skjønner at det føles som lenge å vente i noen måneder, men det er altså heldigvis kortere ventetider enn det var tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...