Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Lurer bare på hvor lang tid dere evt har stått i kø fram mot uttak? Leste et sted at det tok tre uker bare på privat klinikk, fra utredning til uttak. Takker for alle svar!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hei:) Vi sendte søknad om IVF i juni, og har hatt første uttak i dag. Det tok et halvt år fra søknaden ble sendt til jeg startet på spray. Har hørt at ventetiden er en del kortere nå, 3-4 mnd tror jeg:)
Ulykkesfuglen=lykke aug-11 Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. februar 2010 Er litt usikker på om jeg vil vente så lenge egentlig. Mange som sier det bare tar en mnd på aleris og de andre. Hvis de klarer å få det til før sommeren sier vi ja, men hvis det blir etter sommeren vil jeg gå privat.
Storepus - gir ikke opp Skrevet 6. februar 2010 #4 Skrevet 6. februar 2010 Vår søknad ble sent i månedsskifte oktober/november. Var inne på forsamtale i midten av desember og skal begynne på spray nå i februar. Synes ikke selv at det var så fryktelig lenge å vente.....
Storepus - gir ikke opp Skrevet 6. februar 2010 #5 Skrevet 6. februar 2010 Vår søknad ble sent i månedsskifte oktober/november. Var inne på forsamtale i midten av desember og skal begynne på spray nå i februar. Synes ikke selv at det var så fryktelig lenge å vente.....
MK73 Skrevet 6. februar 2010 #6 Skrevet 6. februar 2010 Nei, og jeg har bare lyst til å nevne at det nå er mye kortere ventetid enn det var for noen år siden. Vi kom på venteliste på Ullevål i 2006, og fikk da beskjed om at det var 9-11 mnd ventetid. Heldigvis gikk det fortere, og vi kom inn etter 8 mnd. Jeg skjønner at det føles som lenge å vente i noen måneder, men det er altså heldigvis kortere ventetider enn det var tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå