Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal begynne på kort regime nå. Starter på puregon på lørdag, og skal til ul i tr.heim på fredag den 12. feb. Det blir på syklusdag 9. Blir vi der til uttak/innsett? Eller drar vi ned igjen, for så å dra opp til tr.heim senere? Hvilken dag er uttak på? (vet at det varierer, men sånn ca..)

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har også kort regime, skal også ha icsi:)..Begynte onsdag, og uttak fredag litt over en uke etterpå. Er idividuelt når uttak blir, alt etter hvordan eggposene vokser..Hvis det ser bra ut fredagen, kan det vell bli uttak mandag eller noe sånt regner jeg med..Jeg var på 2ul, men dette pga har pcos og har sjangs for å bli overstimulert..Tror mange andre er på 1 ul, hvis alt ser bra ut:). Vi reiser med fly, og får da ikke dekt å reise frem og tilbake(dette blir dyrere for helseforetakene enn å dekke hotell), derfor bor vi på hotell og får dekt en del av det:)

Skrevet

Så du har uttak i morgen? Så spennende? Hvor stor dose puregon går du på? Hvilken nedregulering går du på?

Håper egentli og få dratt ned til molde igjen på fredag, gidder ikke å være i tr.heim hele helga, om det ikke skjer noe der uansett. Da reiser vi heller opp igjen på mandag, evt søndag...

Skrevet

I gjennomsnitt stimulereres man med sprøyter i 9 dager ifbm kort regime. Jeg har nettopp hatt det for første gang, jeg gikk på sprøyter i 8 dager, dvs at jeg startet mandag forrige uke og hadde uttak idag.

Du har vel da gått på sprøyter i 6 dager når du skal på UL, da kan det typisk bli uttak tirs-tors, vil jeg tippe - men det er veldig individuelt. Lykke til!

Skrevet

Hvor mange egg fikk du ut da? Var uttaket vondt?

Skrevet

Jeg fikk ut seks egg. Uttaket er ikke behagelig, og for noen av oss er det noe smerte involvert, men det er ikke noe å bekymre seg for.

Viktig å huske at vi gjør dette for et godt formål, og det er fort gjort. Jeg har aldri sittet i stolen i mer enn 15 minutter. Dessuten er det barnemat i forhold til den fødselen vi håper vi skal oppleve etterhvert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...