Gå til innhold

Beklager, men jeg syns at

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

og jeg synes at alle som skal uttale seg skal teste seg gjennom alle vogner med godt rykte først ;-)

Hatt EW, har Go, og kjøper straks Mb, så får vi se. Men EW er på topp 10 sammen med Go hittil, og jeg minnes svakt å ha sagt til Spentsmurf for snart et år siden at jeg skulle spise kalesjen dersom jeg bytter ut EW til fordel for Mb og atpåtil liker den bedre ;-)

Annonse

Har nettopp hatt EW oppe til vurdering, men slo den fra meg.... Er dere virkelig fornøyd med sittestillingen?

Og ryggen i sportsdelen er jo ikke av de lengste. Kun 47 cm. 2åringen min hadde toppen av hodet over kanten når vi prøvde i butikken. Den er jo høy under kalesjen da, så ikke no fare for at ham stanget oppi, men tror ikke det hadde vært god å sove i for han så lenge til. Og fjæringen var heller ikke imponerende.... Er jeg kravstor her eller? :P

Satser på tfk vi nå tror jeg, selv om den er tyngre....

MB har jeg også hatt....

Synes sittestillingen på 08 og nyere er helt fin jeg, men det er upraktisk regulering mtp klipsene! Ellers enig i at den er litt kort i ryggen, solgte min da min (under gjennomsnittet store) jente var ca 7 måneder tror jeg, og da var en av grunnene at jeg syntes det var lite å gå på i liggestilling.

Du blir sikkert fornøyd med Tfk med hensyn til størrelse, men jeg synes nok EW var bedre fjæret enn tfk :-/

Synes sittestillingen var veldig tilbakelent... Men det er vel smak og behag :) Mener at jeg synes fjæringen på tfk var myyye bedre enn EW, men kan jo være jeg tar feil... Uansett så er det veldig bra med justerbart fortbrett som det er på tf og ikke på EW. Men men smaken er som baken :)

Hva byttet du EW i?

Ja, sittestilligen er kanskje litt tilbakelent, men det er jo en smakssak både for de små og for oss som tror vi vet best ;-)

Fotbrettet er absolutt et stort pluss, det var vel det ved siden av lengden som gjorde at jeg byttet ut EW.

Og EW bttet jeg i Tfk :-) Og Tfk byttet jeg i Brio Go (syntes vesla ble for liten i setet til tfk, ønsker meg gjerne ny tfk nå, var ikke egentlig misfornøyd), og nå skal jeg ha Mb i tillegg til Go, og da v elger jeg Mb og ikke Ew eller Tfk bare fordi jeg vil se hva alle gnåler sånn om ;-)

Ja det er jo det. Merket bare at mini støttet seg opp på albuene med en gang han kom oppi vogna så for vår del så trenger vi nok en som er rett i ryggen.

Ja kan se for meg at ei på 7 mnd får litt for god plass oppi der ja. Denne gangen blir det juni barn så håper å bruke bagen til de kaldeste vintermånedene er over...

Jeg har hatt MB :) Bare forbered deg på at den blir lang sammenlagt. Og jeg ble irritert på at stoffet i sittedelen knøvlet seg rundt ryggen i sportsvogna når den var i sittestilling.. vanskelig å forklare men kansje du skjønner hva jeg mener når du prøver selv. Ellers er jo trillecomforten fantastisk!!! God vogn alstå....men... Er jo alltid et men.... Om bare den perfekte vognen kunne komme trillende av seg selv :)

Lykke til med MB da... :)

Det er irriterende stoff til overs på Tfk også i sittestilling, innmari ergerlig. Synes å huske det var litt på Ew også, det er vel kanskje sånn på alle trehjulinger av den sorten. Har begynt å gå opp for meg at jeg ikke kan være fornøyd med ALT ved en vogn !

ELlers har vi ikke bil, og når vi låner får vi ha med oss Go om Mb blir for lang. Er veldig spent, for jeg har hele tiden sagt at Mb skal jeg IKKE ha, teite hype-vogn ;-)

Lykke til med Tfk også, kan jo godt hende du kan bruke bagen til nærmere mars, og da vil nok sportssetet fylles bedre ut enn det gjorde for oss :-)

hehe, skjønner godt hva du mener med stoffet i fbm sittestilling. Nytt navn her inne Smyrte? ;) Du lurer ikke meg ;) Glad du kan ha begge to du også :)

Det jeg tenker på er at TFK sies å ha så stor bag, erjeg totalt lost på øyemål som synes den bagen ser liten ut!? Skrekk og gru... Trodde EW bagen var større nemlig :)

Annonse

forandrign fryder ;)

Men jeg tror ang bagene at det er litt sånn optisk bedrag. På samme måte som Go ser vanvittig bred ut. Tfk sin er lang, men kanskje litt smalere enn Ew, og ser dermed mindre ut totalt. Men så lenge det ikke er snakk om latterlig smal bag er det jo lengden som teller når det gjelder hvor lenge den kan brukes :)

Tfk bagen er noe større enn EW bagen, det har jeg sjekka ut :P Trodde du var spirit s3 frelst jeg spentsmurf.. :)

Ok det med stoff til overs er vel kansje noe man bare må regne med da... 2010 modellen til MB har jo mye bedre kalesje også, samt at man får med bumperbar (skulle bare mangle til den prisen) Men det er slutt på å få med regn(telt)trekk :) Du blir sikkert fornøyd!

Skal ha tfk søskenvognen også så burde jo være mer oppfinnsom å kjøpe en annen singel vogn men jeg vetta søren hvilken det skulle vært... :P

Tja :S Jeg hadde s3, var fornøyd til dels, men solgte s3 til fordel for GO i fjor en gang... Da hadde jeg testet ut litt diverse annet snaxs også ;)

Jeg ville ikke hatt s3 som bagvogn igjen, selv om den er lekker den fashionbagen ;) Men den er liten, en dukkevogn ;) Jeg liker kalesjen, brunfargen, alt tilbehøret, fotforlengeren, muffen, det polstrede setet, og utseende til s3 fortsatt altså, men jeg har ikke savnet s3 sånn enormt :S Go er veldig god, mb er bedre på vinterføre... Simo duo er jo fantastisk å trille, tung men god. Om vi en gang skulle hatt flere barn lurer jeg på hva jeg ville valgt :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...