Gå til innhold

SEX MED EXEN !! hva trur du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 2 år å 7 måneder siden det ble slutt.. Han fant den damen når han var sammen med meg, å de er forlovet den dag idag!

Men for noen uker siden ville han møte meg, vi møttes å pratet i bilen hans. Det var utrolig koslig. Vi møttes flere ganger, å det endte selvfølgelig med sex. Han elsket sexen, å sa han hadde savnet det. Når vil han dra på sverige tur med meg sånn att vi kan leve litt fritt, drikke og kose oss så mye vi vil.. Uten att hans forlovede vet noe..

Han er også veldig opptatt av att jeg får med meg alt når vi er ferdige, så dama ikke finner det.. hmm

Vi har sex kanskje 2 ganger i uken.. å han planlegger denne turen nå.. Hva er det han vil fram til?

Han har ei dame/forlovede som har har vært sammen med i over 2 år .. hm

Hva trur dere?

Jeg veit liksom ikke helt hva han vil frem til.

Skjønner ikke han kan gjøre noe sånt for dama, det er første gang jeg har sex med en ex. Å han har dame, føler meg helt idiot.. men det er jo syykt godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det ender i katastrofe, enten så finner hun det ut ellers så får dere nok følelser for hverandre at dere prøver igjen, uten å tenke på at det jo var en grunn til at det ble slutt i utgangspunktet. kanskje han da finner enda en ny og sånn går nu dagan....

Men engangssex med single exer er jeg helt for;)

Skrevet

Hva han vil fram til? Han vil nok ikke fram til at han vil bli sammen med deg igjen ihvertfall.. han er en utro slask.. han var utro mot deg, og han er utro mot henne... Han skal da vel ikke "fram til noe"?

Skrevet

Han gjør jo akkuratt det samme mot forloveden sin, som han gjorde mot deg. Hvordan følte du deg, da han gjorde det?

Stakkars dama hans!

Skrevet

Hva han vil frem til?

Han vil ikke forlate sin forlovede, utnytter deg ved å få i pose og sekk.

Noe han får.

Skrevet

SÅ KOSELIG :) DETTE ER JO KJEMPE LURT. KJØR PÅ OG GOD TUR TIL SVERIGE ;)

Skrevet

Dette høres skummelt ut. Jeg er redd det er du som blir den tapende parten her. Har du enda følelser for han? Ville du klart å stolt på han? For meg virker det som han rett å slett bare er ute etter litt spenning i hverdagen, og det styrker egoet hans å vite at han har deg på gress. Du kommer når han roper, han har deg der han vil. at han gjør dette mot sin forlovede sier jo ganske mye om moralen hans. Er du klar for å bli "dumpa" av han på nytt? Ville du tatt han tilbake om du hadde kunnet? har du tenkt på grunnen til at du fortsatt er med på dette? Kanskje for å "straffe" dama han forlot deg for? Jeg har selv blitt bedratt,og den bitterheta kan sitte i lenge.

Mitt beste råd er å kutte kontakten med han,du fortjener noen som gir deg den oppmerksomheta du skal ha.Noen som tør å bli sett sammens med deg, og som ikke er sammen med andre!

Lykke til!

Skrevet

Han vil ikke frem til noe, han vil få i pose & sekk.

Han var helt sikkert utro mot deg med henne. Nå gjør han det samme igjen, bare snudd litt på settingen.

Han lurer dere begge, syns du burde føle deg for god til å bli lurt av en slik slask.

Skrevet

Du blir utnytta 100 prosent,hadde han ville vært sammen med deg hadde han jo det! og det er tydelig at du fortsatt har følser for han siden du er så blid.

Kom deg unna før det er forsent,du tror det ikke nå men bare vent så lover jeg deg igjen 100 prosent sikkert at du treffer en som er mye bedre for deg!

Skrevet

EKsen din er ute av stand til å være trofast..Og er avhengig av å ha et fast forhold, men samtidig avhengig av forhold på si....

Han skjønner ikke at han gjør noe galt, og er vest sannsynlig sykelig sjalu på forloveden sin. Han knuller rundt, uten prevantiver ogk ommer mer sannsynlig og ligge i armene på ei elskerinne enn å være på sykehus sammen med kjæreste når hans førstefødte blir født..Eller "feirer" pappastatus emd og overnatte hos en av sine elskerinner......

Jeg ville dumpa han hardt og brutalt, og rett og slett sagt at han er for dårlig for meg. At han ikke greier og tilfredstille mitt intelekt og mine nærhetsbehov.Han er for kald og egoistisk både som elsker, venn og mann.....Prøv og tenke etter..Selv om han gjør det godt for deg, kan det være av 100% egoistiske årsaker...Det skal ikke gjøre godt for deg fordi det gjør ham godt og se at du har det godt..Han gjør det godt for deg for å få bevis på at han er bra, bekreftelse på at han er en bra elsker........

SÅ lenge dere begge hodler på er dere begge idioter.Selv om du ikke har type for tiden, du VET han er "optatt" og skjønner ærlig talt ikke hvordan man kan tenne på en amnn som ikke er å stole på..Hvem har han knulla før han kommer til deg liksom.....Kondom beskytter ikke mot alt.......Og visse ting smitter via kyss og bruk av munn også.....

Skrevet

Vet du ikke hva han er ute etter?

Han er ute etter sex med exen. Så da må du tenke over om du vil være ett objekt han kun har seg med en gang i blant.. eller om du vil holde deg for god til det.

Lykke til!!

Skrevet

Men han er jo så snill med meg :( Han holder meg i handa når vi kjører bil.. Han kan møte meg uten å ha sex. Ja jeg kom aldri over han.. jeg har pause med han jeg var sammen med, siden jeg klarer ikke gjøre det slutt. siden han er såå glad i meg, å jeg vil ikke såre han..=/ Han skrek så utrolig mye når jeg fortalte att jeg villa ha litt fri fra han. han var helt knust :( Det er så vondt å se han sånn.. jeg er bare 20 år.. å disse to guttene er de jeg har hatt seriøse forhold tid :/ å nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre.

sexen til meg og exen er sykt bra. vi kan ha det i mange timer og overalt.

men sex med min nåværende "kjæreste" er ikke bra, jeg makter max 15 min sex med han.

Han jeg er sammen med nå er den snilleste, å peneste jeg har møtt.

Men jeg føler ikke noe lengre, å sånn har det vært i 1 år, jeg har bare ikke klart å komme meg utav forholde, pga att jeg er redd for å såre han. Siden jeg vet hvor vondt det er...

Jeg er helt idiot, jeg veit det!! Trur jeg søker trøst hos eksen..=/

Skrevet

Ja jeg veit :( Men grunnen til att jeg er med på det, er att jeg ikke har det bra med min nåvæærende kjæreste trur jeg :/

Jeg klarer ikke såre han.. Jeg har tatt en pause, å sakt att han får en sjangse til.. selv om jeg egentlig ikke vil :(

jeg har nesten ikke noe igjen, bare en venne følelse.. å da blir det feil å kysse han osv..

Jeg trøster meg selv med exen, veldig ego!! Å veit. jeg burde fått bank!

Men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre !://

Mens jeg har vært sammen med denne fyren nå, har 3 av mine ekser kommer inn i bildet. Jeg har takket nei til de 2 første, har også takket nei til denne exen tidligere.. Men nå måtte jeg bare.. tenkte ikke engang, bare dro å møtte han =(

Skrevet

Ja jeg veit :( Men grunnen til att jeg er med på det, er att jeg ikke har det bra med min nåvæærende kjæreste trur jeg :/

Jeg klarer ikke såre han.. Jeg har tatt en pause, å sakt att han får en sjangse til.. selv om jeg egentlig ikke vil :(

jeg har nesten ikke noe igjen, bare en venne følelse.. å da blir det feil å kysse han osv..

Jeg trøster meg selv med exen, veldig ego!! Å veit. jeg burde fått bank!

Men jeg veit ikke hva jeg skal gjøre !://

Mens jeg har vært sammen med denne fyren nå, har 3 av mine ekser kommer inn i bildet. Jeg har takket nei til de 2 første, har også takket nei til denne exen tidligere.. Men nå måtte jeg bare.. tenkte ikke engang, bare dro å møtte han =(

Skrevet

Han vil dyppe pikken sin i to damer! Det er det han vil frem til. Heldig han er da, som får gjøre dette uten noe problem. En skikkelig gentleman!! NOT!

Skrevet

Beklager at det kom 2 svar, men tror DiB har en anelse problemer med siden sin om dagen :/

Svarene dukker jo opp leeeeenge etter man har svart.

Så du er utro også?

Jaja, du graver din egen grav.

Lykke til da.

Skrevet

Jeg er ikke sammen med han nå, vi har hadd pause, for jeg skulle finne ut hva jeg ville :/

Skrevet

Dere fortjener hverandre. Like dum og stygg med andre, begge to!

Skrevet

Æsj for ei sklie du er!!

Han er forlovet, skam deg!

Skrevet

I tillegg har du kjæreste ja! Sånne som deg gjør meg kvalm! Men du og eksen din kan vel bare holde på. Dere fortjener hverandre ja! Håper kjærestene deres finner ut av dette, for typen din og forloveden hans fortjener i alle fall ikke sånne ekle, uærlige mennesker som dere.

Skrevet

hehe du hører jo hvilken type han er da?? Hvis du leser gjennom innlegget ditt.. ;) Han var utro mot deg med henne, nå er han utro mot henne og jadda..

Hva vil du frem til, ville du tatt denne mannen tilbake hvis han vil frem til noe mer en sex??

Skrevet

Du er bare et høl han stapper kuken i... Sorry to say.. Han vil ikke noe mer enn det med deg, det er jo helt tydelig.

Skrevet

Ærlig svar

Han vil ha begge deler.

Han vil ha sex med deg, og vil være sammen med dama si fordi han sikkert elsker henne..han er en tydeligvis en drittsekk.

Tenk hvis dere blir sammen da, og han er utro mot deg? noen som sikkert vil skje...

Han er tydeligivs en playboy som vi ha alt..ikke holder seg til en dame.

Nøyer du deg med å være pulevennen hans er vel heller spørsmålet??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...