Gå til innhold

Noen fra Arendal, Grimstad omegn her?

SiwK

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg bare lurer litt på om det er noen fra Arendal, Grimstad eller i nærheten som venter tvillinger. Selv kommer jeg fra Arendal og har termin 1.juli.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Siw,

Joda, vi er et par på 28 og 30 fra henholdsvis Arendal og Grimstad. Vi venter tvillinger 18.mai og har kjøpt hus i Arendal. Bor for tiden i Bø i Telemark, men regner med å flytte ned ca. 20.juni. Hadde vært kjempe koselig å møte noen andre som venter smått rundt samme tid :) Vi skal bo i Jovannslia. Bare å ta kontakt om du ønsker. Kan alltids sende en melding (91 38 77 55).

Hilde og Stine + to små i magen (gutt og kanskje jente ;)

Skrevet

Heisann.

Så koselig å høre. Da må vi i tilfelle få til et treff. Kan dere ikke gi et vink når dere kommer nedover. Jeg skal sjekke sidene med jevne mellomrom. Lykke til videre, og med flyttingen.

Skrevet

Det kan vi gjerne gjøre. Er her inne veldig sjeldent, men kunne kanskje få nummer eller mail. Litt enklere å ta kontakt på den måten.

Stine

91 38 77 55

[email protected]

Skrevet

Hei:)

Her ventes det tvillinger, noe som kom som ett lite sjokk.. Men bor ikke nøyaktig i Arendal, men ganske nærme, altså Lillesand:)

Jeg har fått termin 5juli:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Heisann!

Venter tvillinggutter her:) Termin 22 juli:)

Bor i Grimstad:)

Skrevet

Hei smilemusa

Så hyggelig at det er flere i samme situasjon. Da må vi ihverfall få til et treff om ikke altfor lenge. Er jo litt spesielt når det kommer to på en gang. Er jo kommet en til som venter tvillinger fra Grimstad, så da kan vi jo muligens treffes der?Hvis dere har lyst til å treffes da? Ligger jo midt imellom det.Regner med at du også er sykemeldt?

Skrevet

Hei Litsjetausa-08

Skrev akkurat et innlegg til deg på annet forum. Men gratulerer til deg her også. Hvis du har lyst til å få i gang et treff, så gi et lite vink. Jeg er klar!

Skrevet

Hehe, er veldig klar på treff vettu:)

Sitter bare å kiker her inne etter informasjon og for å svelge den store overraskelsen som kom i dag:)

Kjekt med kontakt med andre i samme situasjon.

Skrevet

Hei Stine og Hilde

Har skrevet ned nummer og mail. Så sender jeg dere bare en mail om litt. Dere skulle jo ikke flytte nedover før om en liten stund?

Skrevet

Det tenker jeg du gjør. Gjorde akkurat det samme selv. Må ha litt tid til å fordøye det hele.....Ser at du også har en som er født i 08. Det har jeg også. En gutt som akkurat fylte to år. Kan vi ikke prøve og få til noe om et par uker? Passer det best på dag eller kveldstid for deg? Vi får bare holde kontakten og se hva vi får til. Lykke til med å fordøye det hele!!!!!!

Skrevet

Så kjekt da! Spennende med 3 små, ja.

Regner med at jeg blir sykmeldt fra neste uke. Kjenner det godt i bekkenet og ønsker ikke å presse meg mer enn nødvendig.

Jeg kan prøve å sende deg en pm med litt opplysninger.

Spiller ingen rolle om det er dag eller kveld, bare mannen er hjemme fra jobb:)

Skrevet

Ser du har ingen profil, så da blir det vanskelig med pm tror jeg.

Men er mye inne på bim så blir ingen problemer med å nå meg:)

Skrevet

Har ikke vært så veldig aktiv her inne, og har derfor ikke fått somlet meg til å lage en profil. Skal se hva jeg kan få til. Vi skal nok alltids få til noe.

Skrevet

Jeg ble forresten automatisk sykemeldt fra uke 20. Jordmor sa det var veldig vanlig og anbefalt. Så du blir nok det snart du også.

Skrevet

Ja, det var det hun anbefalte meg også. Var det Nina som tok ultralyden på deg?

Skrevet

Ja det hadde jo vært kjempe morro å fått til ett treff, det er forresten SMilemusa her, bare byttet Nick:) Hehe..:)

Jeg er sykemeldt ja, vært det i ca 1 uke, kjedeli, men sånn er det bare :)

Skrevet

Heisann

Skal vi prøve og få til et treff torsdag 11.mars på kvelden? Er ikke så veldig kjent i Grimstad lenger. Kanskje dere kan foreslå et greit møtested?

Skrevet

Hei igjen:)

Torsdagskveldene passer desverre litt dårlig for meg:(

Har kjempelyst til å få til et treff!

Skrevet

Vi vil også være med på treff ;p Om det er greit altså :)

Noe sjanse for å få til noe i påska? Vi drar ned 26.mars og blir vel der til søndag eller mandag (4.-5.april). Flytter jo ikke ned før 20.juni for godt, men vil gjerne møte andre tvilling-ventende før det.

Vi er nå straks 30 uker på vei og alt står bra til med gjengen :) Fant ut at det er en gutt og en jente der i dag. Veldig gøy å få se de så ofte. Og litt freaky når man ser hele magen bevege seg - litt alien følelse ;p

Bare ta kontakt om noen har tid eller lyst til å treffes. Vi bor gjerne i Grimstad når vi er der nede, men er mye i Arendal også. Spiller altså ingen rolle for oss hvor eller når.

Skrevet

Heisann Litsjetausa

Kan vi ikke prøve og få til noe uka etter. Jeg kan alle kvelder unntatt onsdag 17. Kan ikke du sette en dato og sted så fort du vet noe?

Hei til StineogHilde

Hadde vært veldig koselig med et treff med dere også. Må desverre si at påska passer litt dårlig for meg. Har endel planer allerede. Men det kan jo være det passer for noen andre her inne...

Skrevet

Heisann

Bare sjekker innom her litt. Noen som er klar for å treffes i Grimstad til uka eller? Har liksom ikke hørt noe mer....

Skrevet

Halloen, ja:)

Går litt treigt dette her:)

Hva med å treffes på tirsdag? Er det vanskelig for dere å treffes til lunsj på cafe ibsen i Grimstad? Eller er det kanskje best på kveldstid for dere?

Er fleksibel, så får vi bare skreddersy etter behovene;)

Skrevet

Forresten så har du fått personlig melding inne på din side;)

Skrevet

Den var til Siwk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...