Gå til innhold

noen som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Leste på bloggen din !!

Jeg har tatt en sånn op å angrer ikke et sekund på at jeg fikk hjelp!

Det er snart et år siden nå å har ikke hadd problemer med mat! Noe reagerer jeg på men det er ikke så masse, magen min å måten jeg tenker å føler om mat er helt forskjell fra før op.

Ser det er noen der som mener at viss man ikke har prøvd alt så burde man ikke ta en sånn op for man er ikke klar osv, men hvordan i hulsete vet de det tenker jeg.. som ikke har tatt en sånn op engang..

Jeg er en av de som " ikke " har klart det aleina. Jeg har ikke overspist for at jeg er ulykkelig eller deprimert, men rett å slett for jeg var altfor glad i feil mat. Og jeg tror ikke jeg ville klart å legge om kosten til sånn som jeg spiser nå, uten hjelp, der magen sier at det er nok mat

Selvfølgelig er det noen som går opp igjen, men jeg har lest at dette er en undersøkelse de gjorde på 70 tallet, som enda henger igjen hos alle tydligvis. Jeg kjenner å noen som er op som ikke har klart å legge om kostholde med en gang, og drikker som en svamp ( de har problemer me å gå ned) Men man kan jo ikke " la vær å ta den for andre ikke klarer det"

Jeg er gravid nå!! Sikkert et resultat at jeg hadde gått ned over 30 kg da jeg blei gravid, og til nå har jeg gått ned 44 kg! regner ikke med å gå ned noe mer nå før ungen er ute men jeg håper å vil ned til 70.. er 10 kg til.

Ting er lettere!! Son du skreiv på bloggen, bare det å legge fotan i kryss, sitti i stoler og fly uten problemer å ikke minst klæær!! det er jo et helt anna utvalg nå !

Jeg ønsker deg lykke til ! Min erfaring med dette er ialle fall veldig positiv, og bare for at man ikke klarer å gå ned uten hjelp betyr jo ikke at man må være overvektig hele live!

Skrevet

stilig blogg :)

Jeg har også blogg, men ikke noe flink å oppdatere :) men du kan jo lese hvis du vil :)

www.minimaister87.blogg.no

jeg skal ikke operere.. ikke med det første hvertfall ;) skal prøve selv først! La på meg skikkelig når jeg ble gravid med første mann§ vi snakker 50 kg opp i vekt :S :( ligger enda på 125 kg! pinlig men sant! nå kan jeg desverre ikke gjøre noe heller, på grunn av kynnere og bekkenløsning :(

men masse lykke til :D Komemr til å snike på bloggen din framover hvertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...