Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har McAfee fra før, men i det siste har det vært såå mye tull med dataen min. Hvert femte minutt får jeg beskjed om at et "Trojan" virus prøver å komme inn, og hver gang jeg googler noe så får jeg opp en annen side enn jeg søkte på. Hva burde jeg gjøre? Jeg har selvsagt kjørt virussøl i det uendelige, men tullet fortsetter likevel. Blir UTROLIG takknemlig for hjelp! :-/
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 AVG free, er kjempebra, aldri noe tull,og du kan stille inn tidene du vil at den skal sjekke maskinen din, og hvor ofte. http://no.afterdawn.com/nedlastinger/sikkerhet/antivirus/avg_free_edition.cfm
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Tusen takk for svar! Det skal jeg prøve! Før brukte jeg Spyware Doctor, men de vil bare ha penger, virker det som.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Ellers er Norman gratisk om du er dnbnor kunde Finner det i nettbanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå