☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Håper på å få tankene mine over på noe annet enn å bare lage baby, hehe!!! Ha en strålende fin dag jenter Klem
Trane med oktoberpip Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Du skal se spiren sitter når det passer dårligst, feks etter en uke i ny jobb Lykke til med både jobb og babylaging!
familiepå3? Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Gratulerer så mye! he he, ja du skal bare se at det funker å tenke på og konsentrere seg om ny jobb! Tror eg må finne noe annet å tenke på i tillegg eg også! Lykke til, både når det gjelder jobb og baby:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2010 Tusen takk jenter Da har dagen endelig kommet - og jeg må gå om 5 min - begynner kl 09 i dag!!! Herreguuuuuud og jeg er spent, hehe Ha en strålende fin dag!!! Stoooor klem
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Masse lykke til Håper det går kjempebra:) Så ses vi på 1 tri SNART! Sprer babystøv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå