konemor med gutt+spire:) Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 jeg lister en del med rygg problemer. det låser seg ofte og verker enda mer enn ofte det største problemet er når jeg våkner om morgenen etter 6timer i senga. da er det oofte jeg må bruke en time bare for å mykne opp. så opp å ta smertestillende fordi det gjør så ille vondt. hvilken seng burde vi ha? har vurdert en sånn tempur madrass, men finnes det noe som er enda bedre en denne? hva burde jeg tenke på nå når vi skal kjøpe oss ny seng?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Huff, det høres ikke spesielt bra ut... Ville bare fortelle at vi kjøpte Tempurseng i sommer og jeg er rimelig overbevist om at jeg hadde slitt mye mer i svangerskapet om vi ikke hadde hatt den. Var litt skeptisk i starten ettersom madrassen virker altfor fast ifht hva jeg egentlig foretrekker, men nå er jeg bare kjempefornøyd:) Slet en god del med rygg og bekken i graviditeten, men sengen avlastet på de riktige stedene. Nå, 8 uker etter fødsel, sliter jeg mindre med ryggen enn jeg gjorde før jeg ble gravid:) Håper dere finner en god seng så du slipper like mye ryggvondt fra du våkner om morgenen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå