Gå til innhold

Lita dame trenger tips til LETT vogn - hjeeelp?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En venninne av meg fikk barn for 4 uker siden..hun er veldig liten og valgte derfor bugaboo..

Hun er bare så missfornøyd, grunnen er at hun som liten må ha håndtaket på laveste posisjon, da kommer styret over enden nederst på baggen noe som gjør at hun går med bena oppi baggen når hun triller..

Hun er nå på jakt etter ny vogn..

Så test ut bugabooen i butikken før du evt kjøper..

Lykke til..

Annonse

ang. mbuj (mountain buggy urban jungel) Vogna er fantastisk god å trille, ingen tvil om annet. Jeg synes vogna er flott som sportsvogn til litt større barn (over 12-15 mnd). Grunnen til at jeg synes denne vogna ikke passer før er at barnet må sitte vendt fra deg, og det må fort over i sportsdelen siden bagen er både liten og litt lav. Man får på en måte følelse av at posen (og babyen) er over bagkanten :S

Men for all del, det er en lett og fin vogn :) Nydelig å trille, men hos oss var den ikke aktuell før jenta var18 mnd :S

Vogna er stor sammenslått, eller den er i alle fall lang... Den har grei størrelse på handlekurven (for meg er dette VIKTIG)

(go er litt tyngre 11,4 kg m sportsdel)

Bugaboo, brio go eller aller mest emmaljunga city cross ;) den veier ikke like mye som tradisjonelle firhjulinger. Den er polstret, myk og lun for babyen. Og den er lav, styret kan reguleres ned slik at selv vår 2,5 åring kan trille lillesøster med den;) god å trille er den, og den takler alt av føre.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...