Tøvsjura Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Etter prevansjonsstopp for 8 mnd siden har jeg slitt med å komme tilbake til min normale 28-dagerssyklus og har dermed ikke helt klart å finne nøyaktig tidspunkt for EL. Vanligvis har jeg alltid EL 14 dager før og etter en menstruasjon. Etter mine beregninger venter jeg EL 07.02 - om 3 dager og i dag har utflodet vært melkeaktig. Leste på pernille.info at melkeaktig utflod gjerne finner sted noen dager før eggløsningslim, altså noen dager før EL. Er det noen flere som kjenner til dette? Altså har melkeaktig utflod rett før EL-slim? Er litt ny på dette og trenger svar fra noen erfarne :-) Setter stooor pris på alle svar!
♥Spirevipp♥ Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 http://www.babycentre.co.uk/preconception/activelytrying/ovulation/ Her står det masse info - men hvorfor ikke kjøpe eggeløsningstester??? Da finner du det ut!
Tøvsjura Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 Takk for svar Jeg har bestilt el-tester (digital CB) fra billige-tester.no og venter dem i posten hvert øyeblikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå