Gå til innhold

Hva er best av Actra Graco Duo Cosmig og Britax Multi-Tech -- Bakovervendt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge disse går opp til 25kg, og jeg aner ikke hvilket jeg skal velge...

Har du noen erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd begge, men har Acta Graco'en, den er uten isofix. Vi har bare vært passe fornøyde, ville forsøkt å finne en med isofix feste hvis vi kunne velge igjen.. Synes beltene har vært kronglete, og at den har vært vanskelig å montere (men så er vi klønete med montering også da!).

Skrevet

Ja, men jeg har ikke isofix i bilen min mere...eksen stakk med nye bilen..

Skrevet

Har multi-tech bakovervendt til begge ungene (1år og 2,5år)

Knallfornøyd med det setet! Begge ungene sitter like fint og godt i det=)

Skrevet

De er gode på hvert sitt vis.

I Cosmicen sitter barnet høyt og får sett godt ut av bilen. God beinplass også, i hvert fall når man monterer stolen utenfor setekanten. Min eldste satt i et slikt til hun var 3.5, da var hun ca 1 m lang og vokste ut av setet i ryggen. Var fortsatt mange kg igjen til vektgrensen, men hun ble alt for lang for det. Var godt fornøyd med det setet, egentlig.

Hadde en stund MultiTech som "reisesete". Dette setet er mye lenger i ryggen enn Cosmic, men har mye mindre beinplass. Jeg slet med å få plass til en normallang 2.5-åring i dette, pga at selene gnagde på lårene når hun måtte bøye beina. Synes også setet var vanskelig å stramme selene på.

Jeg ville valgt Cosmic skulle jeg ha valgt mellom disse setene. Eller hva med Britax Hi-way? Det går også til 25 kg og er mye lenger i ryggen enn Cosmic, mens det samtidig har mer benplass enn Multitech.

Skrevet

Ja...det er jammen meg ikke lett med dette setestyret...må se på Hi-Way også da...skulle ønske besafe setet gikk til 25 kg jeg...for det liker jeg så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...