Gå til innhold

Tar det et år å ta generell studiekompetanse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre som har gjort det i voksen alder? jobbet dere ved siden av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte 1,5 år når jeg jobbet fullt ved siden av. to fag pr semester så det skulle sitte bedre. Gikk veldig bra på eksamen så det var sikkert lurt:)

Skrevet

Takk for svar Gytha:) dytter for flere?

Skrevet

Jeg ubderviser påbygningselever på vgs. Tror du fint kan klare å jobbe 50% (helg og kveld) ved siden av fulltids skole. De motiverte voksne har som regel få problemer med å komme gjennom fagene.

Hvis du velger kveldsskole/voksenopplæring, vil du ta det sammen med andre motiverte modne "elever" og slipper å bli plaget av 18-åringene som ikke er motiverte.

Skrevet

Jeg går på voksenopplæring nå for å få generell studiekompetanse på dagtid. Har delt det opp i 2 år, tar tre fag nå og 3 til neste år (fra høsten) Jeg er alene med 2 barn, og vil ha muligheten til å være med de og samtidig som jeg går på skole. Jeg synes det er tøft nå, for det er heldagsprøver omtrent hver uke frem til eksamen i mai, og stadig større prosjekter som skal leveres inn. Men om du er strukturert så klarer du det =) Den yngste i klassen er 25 og eldste er over 50... Men vi har blitt en god sammensveiset gjeng og alle trives =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...