♡ A & E ♡ Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Akkurat fått vite at det er atopisk eksem eldstemann har i ansiktet sitt. vi smører på salve men skal i tillegg smøre på en god fuktighetskrem. Noen som vet om en god fuktighetskrem til atopisk eksem?
melkekua™ Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Mange mener A-derma er bra når man er atopisk. Gutten vår er atopisk og den funker ikke for han. Her bruker vi Locobase Repair. Et annet tips jeg fikk her inne var å bade guttungen med bruk av hvetekimolje i vannet (noen dråper, olja kjøpes på apoteket 119,-). Vi har prøvd 1 gang, så kan ikke si om det har funket...men atopisken har minket, men tror heller det har sammenheng med at det har blitt mildere i været.
maimaimai Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Jeg har veldig god erfaring med A-derma, Decubal og Canoderm. Dessuten tar jeg omega 3 og 6. Har blitt mye bedre etter jeg begynte med det. Sink skal også være bra, både innvortes og utvortes bruk. Men nå er jeg en voksen atopiker da, det blir kanskje annerledes med barneeksem.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Til småen bruker jeg en fuktighetskrem som heter Miniderm. Den fungerer kjempe bra på henne. Du må nok bare prøve deg fram ang fuktighetskremer, den som funker bra på min datter kan være kjempe dårlig på ditt barn.. Gå på apoteket og spør om de har sånne små prøver av fuktighetskremer, så får du testet de før du kjøper:)
rosa og en blå Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 smør 4 ganga om dagen med den kremen du liker best. vi liker locobase i ansiktet. repair om det er flassette hud. litt elocon om det er rødt og hovent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå